Morgen ben ik er weer, dus dan zal ik het wel even vragen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morgen ben ik er weer, dus dan zal ik het wel even vragen!
. Onze orun instructrice geeft totaal anders les als ik gewend ben en helaas wordt mijn paard daar ook niet makkelijker van! Kreeg als punt dan ook een onvoldoende
Les nu dus ook eens in de twee weken bij Jan (instructeur Oud Gastel) want op zijn manier gaat ie harstikke fijn.... En zo blijft mijn zelfvertrouwen een beetje op peil... Het zelf lesgeven heb ik nu één keer gedaan en dat ging redelijk. Vind het wel lastig om alles helemaal uit te leggen, je bent toch snel geneigd om er van uit te gaan dat een ruiter wel weet hoe hij aan moet draven... 
.
Geen megaproblemen, redelijk niveau, maar toch genoeg punten om te verbeteren. De andere combi waar ik gisteren mee sprong, mag helaas niet mee naar het examen. Pony wilde geen enkel balkje over en was alleen maar heel hard aan 't rennen!
) en dan nog een aantal Z1/Z2. Dan springt er dus nog 1 internationaal. De rest kan je wel mee aan de gang maar het is gewoon erg lastig..

Zij heeft toen zelf het commentaar opgeschreven, in de hoop dat er een lampje zou gaan branden bij de amazone!
. Ben vroeger samen met haar op de pony's begonnen maar ergens is iets mis gegaan met mij
. Verder hebben deze meiden hun paarden toch echt wel goed voor elkaar, alleen één loopt wat moeilijk op enkel een trensje en wil daarmee niet zo rond worden, dat is echt een aandachtspunt. Hopelijk kunnen we aan de examencombi's wel lekker werken
Mootje schreef:Ik heb gisteren 'huppelles' gehad in Hazerswoude. Ik ben alleen bang dat de cursusleider onze capaciteiten iets overschat voor wanneer er wendingen aan te pas gaan komenBest pittig voor een groep niet-springruiters om ineens springles te moeten leren geven!
Zo'n hindernis vanuit draf en 20 meter uit de wending is het probleem niet, maar als er vanuit galop bijvoorbeeld rechtsomkeert gesprongen moet worden, krijg ik hem de wending niet goed genoeg door
Kom ik aan als dressuurruitertje.