Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jokano schreef:Ik heb eens een proef gereden met mijn toenmalige paard van 1.76 om vervolgens een protocol te krijgen waar op staat:
- pony iets meer lengte geven;
- pony moet meer voorwaarts;
- leuke pony maar moet beter aan het been.
Waar heb je dan je ogen zitten...
'
_Henrieke schreef:En ik had nog 178 punten, terwijl ik de hele proef de slappe lach had
Bovendien laat het zien dat je ook lol hebt in en tijdens het paardrijden.

Mevrouw schrok en gaf een bok en nog wat. Nou dat had ik dus totaal niet verwacht, dus lag bijna op de grond. Staat er op je protocol, bij het punt zelf; niet onder controle. Maar onder aan het protocol. Had je de grond van dichtbij genoeg gezien? Nou was dan onderling maar zoiets verwacht je toch niet lijkt mij..
en de andere ring een 5 met commentaar; plastron vastzetten
Het waaide nogal hard en ik had m'n plastron bovenin vast gezet maar door die wind klapperde het onderste gedeelte uit m'n jasje... Kymalin schreef:Afgelopen zondag; ik m'n schimmel weer van top tot teen geboend, zadel en hoofdstel weer oppie toppie, de ene ring een 9 voor de verzorgingen de andere ring een 5 met commentaar; plastron vastzetten
Het waaide nogal hard en ik had m'n plastron bovenin vast gezet maar door die wind klapperde het onderste gedeelte uit m'n jasje...

Lielle schreef:eens, een punt aftrek vind ik redelijk. Maar een 7 of 8 is wel gebruikelijk voor verzorging.

Scum schreef:Dus in de hand zou dan betekenen dat ie meer opgericht moet lopen? En de achterhand meer eronder?
Lielle schreef:_10_, Maar we zijn het er wel over eens dat 1 punt aftrektoch wel maximaal is voor een flapperende plastron.