MargrietJonk schreef:Dát is laat zeg!!!!! Jeetje!
Wij over 2 á 3 weken. In de laatste week van Maart.
Wij hebben 20 april examen en zijn daarmee één van de eerste, geloof ik. En we hebben volgens mij nog 3 of 4 keer cursus.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MargrietJonk schreef:Of er zitten 'loze' weken tussen. Maar dat lijkt me toch onwaarschijnlijk.

kennedyl schreef:Wij hebben in Ede op 23 april examen, voor mij extra spannend omdat ik dan theorie en praktijk voor het eerst moet doen! Maar, even een vraagje voor de allroundes, hoe doen je dat met jullie paard(en). Ik zoek hard een twee paard voor het examen, waar een van beide op kan afleggen, maar het is erg lastig. Want niemand wil hun paard afstaan. Ik weet wat voor een waan ideeen er rond zweven, maar niet echt positief....
En nu ligt het niveau al vrij hoog bij ons...
Maar als iemand nog een goed paard weet want die kan missen en in de buurt is van Ede... dan hoor ik het graag. Wordt nu echt een beetje hopeloos.
Groetjes Karin
Somebody_ schreef:MargrietJonk schreef:Dát is laat zeg!!!!! Jeetje!
Wij over 2 á 3 weken. In de laatste week van Maart.
Wij hebben 20 april examen en zijn daarmee één van de eerste, geloof ik. En we hebben volgens mij nog 3 of 4 keer cursus.

. Deze is alleen absoluut een anti-springer. kennedyl schreef:Ik vind drie keer 20 minuten voluit rijden en daarna nog 2 parcoursen van een meter voor mijn oude sport oma wel veel. Ik rijd er zo ook altijd veel SGW of endurance mee, maar ik vind dit niet helemaal eerlijk tegeover het dier.
Normaal voel je zelf aan hoe goed ze voelt en dan rij je door of doe je wat rustiger aan. Maar dat gaat dan niet. Dus vandaar dat ik voor een van beide iets zoek. Want Kyvon kan het allebei goed, dus dat is het probleem niet.
Gelukkig heb ik de gastruiter al geregeld, dus dat is het probleem niet. Maar alleen een paard voor de dressuur of springen, zou erg fijn zijn.
Groeten Karin
kennedyl schreef:Ik vind drie keer 20 minuten voluit rijden en daarna nog 2 parcoursen van een meter voor mijn oude sport oma wel veel. Ik rijd er zo ook altijd veel SGW of endurance mee, maar ik vind dit niet helemaal eerlijk tegeover het dier.
Normaal voel je zelf aan hoe goed ze voelt en dan rij je door of doe je wat rustiger aan. Maar dat gaat dan niet. Dus vandaar dat ik voor een van beide iets zoek. Want Kyvon kan het allebei goed, dus dat is het probleem niet.
Gelukkig heb ik de gastruiter al geregeld, dus dat is het probleem niet. Maar alleen een paard voor de dressuur of springen, zou erg fijn zijn.
Groeten Karin