Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
casperrr schreef:R0bin_lamour schreef:zondag had ik 2 keer 179 punten.. das pas balen!:P
En wat heeft dat met dit topic te maken?
amondi schreef:Krijg ze zelf maar eens!

Marije_jiplover schreef:@Moska: dat mag absoluut, als er ergens tussen twee oefeningen in een verstoring optreedt, mag dit ofwel in het cijfer voor de voorafgaande oefening worden meegenomen, ofwel in het cijfer voor de oefening die na de verstoring komt.

). Jury heeft er wel een leuke opmerking bij geplaatst: Je paard houdt meer van vogels dan van de jury (omdat ze dus niet in de richting van de jury wilde kijken).
)

dat schrijf je toch niet zeker op he?

'
waar is de jury gebleven?
Maar af en toe kreeg ik echt een glimlach op mijn gezicht. Het was echt en grappig mannetje
Eentje dat amper boven zijn stuur uitkomt en echt plat Zeeuws praatte
ik moest af en toe echt moeite doen om mijn lach in te houden

Dan krijg je een beetje het gevoel dat je er ook 'bij hoort' i.p.v alleen maar dingen noteren en that's it!
) en dat hij het ook fijn vond dat ik ook meedacht en mee beoordeelde en mijn mening gaf op het moment dat ik het er niet mee eens was!

_10_ schreef:Jokano, dit komt denk ik door de schrijfster
Meestal zijn het meiden (kinderen) die rondlopen op de manege en die praten alles in 'pony'