Ja, dat gaat goed. Met oude matrix ook super (ook de cijfers waar ene plus of min door cursusleider gegegeven wordt meenemend). Maar ik heb toch al gauw 10-15 strafpunten alleen rekening houdend met de 1 punt verschillers.
Ik geloof nooit dat dat zo doorgaat op het examen , ze zullen vast elk cijfer gaan plussen of minnen. En als je overall goed erbij zit zou ik me echt niet zenuwachtig maken!
Onze cursusleidster blijft volhouden dat alle cursusleiders de examinatoren laten plussen en minnen bij elk punt en ze kijkt nu alle protocollen na aan de hand van oude matrix omdat men toegeeft dat er wat schort aan de nieuwe
Ik kan daar gewoon slecht tegen. Als ik iets doe, wil ik het goed doen. Bij jureren blijft natuurlijk altijd al dat verschil in interpretatie en dan nu dit. Met alleen maar plus en minnen hebben wij nog niet gewerkt, dus ik heb geen idee hoe dat uitpakt.
Wij doen niet anders dan plus en min Jury Cursisten punten normaal, cursusleidster doet plus en min
En ja.... dat gevoel deel ik met je
abcde
Geplaatst: 04-03-11 11:15
ik zat er gister goed bij op 1 na(de pony) in totaal had ik dus 31 min punten op 4 combinaties (30 toegestaan) Maar ging dus nat op die pony (17 min) Wel berekend met altijd min en plus, dus geloof onze cursusleidster maar op haar woord dat dat gaat gebeuren op het examen!!!! en duimen op niet zulke moeilijke combinaties
Wat aan prachtige cijfers komen er hier voorbij ik ben er bijna van overtuigd te weten wie er gezakt is
njarco
Geplaatst: 04-03-11 16:19
ik had een 6.3 voor de open vragen(had ik echt niet verwacht maar goed het is voldoende) en een 9 voor de meerkeuze. Zit ingedeeld in de eerste groep van het praktijk examen om 19.00 uuur.