Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:En dat zei ik ook al, mensen die niet in de gaten hebben dat het paard kreupel is rijden thuis ook wel...die 5 min in de ring maakt voor het welzijn ook niks meer uit....
Fitzroy schreef:Ik zie anders in het Z ook wel eens kreupele paarden, Suzanne
en speciaal voor RK, niet door spanning
Fitzroy schreef:Ik zie anders in het Z ook wel eens kreupele paarden, Suzanne
en speciaal voor RK, niet door spanning
KiWiKo schreef:ach op 4 benen kreupel is ook rad toch??
runningkawa schreef:Zorg dat die er 1 aanwezig is, net zoals bij enurance.
Ik vraag me eigenlijk af waarom daar wel en op een gewone wedstrijd niet?
Zijn daar meer starts op een dag? Inschrijfgeld duurder?
Zodat de DA makkelijker betaald kan worden?
Of is in die zin de mentaliteit gewoon anders en vind men het voor 5 min proef niet nodig?
runningkawa schreef:Idd djilan, zou een hele goede zaak zijn als er een DA aanwezig zou zijn
En die 60 tot 160 starts haal je met dresuur ook wel
anneliesdj schreef:daffodil schreef:Je mag m niet weigeren......zeker als het alleen in draf is en dan ook nog eens niet de hele tijd! Wel straf je de onderdelen zwaar af en je laat je schrijver tig keer tactfouten opschrijven. Onderaan laat je dit ook terugkomen in de cijfers.
Waarom zou een jury geen paard mogen weigeren wat onregelmatig loopt?
Lijkt me toch dat op zo'n moment de jury het paard dient te beschermen tegen de ruiter.
amondi schreef:@anneliedj, als jij hem niet laat starten omdat JIJ vindt dat een kreupel paard niet thuishoort op een concours, ga je dus op de stoel van de DA zitten.
amondi schreef:Daarbij hebben dit soort combinaties veel meer leed van een verliespunt dan af en toe eens niet te mogen starten.