russel schreef:Soms vraag ik mij wel eens af of veel mensen wel voldoende van hun paardje houden, alles is in het kader van presteren als ik wedstrijden kijk. Paarden geven aan of ze het kunnen of niet, of ze er al klaar voor zijn, of ze het niet kunnen omdat er wat mis is of omdat ze er de bouw niet voor hebben, de juiste bespiering nog niet hebben. Maar toch moet er gepresteerd worden.
Een glansrijke proef gaat als het gaat en dan gaat het bijna vanzelf. Het eruit persen met veel verzet ook thuis met verzet, dat snap ik echt niet hoor. Leuk hè paardrijden en het hebben van een paard...., voor sommigen geldt, kijk eens in je hartje...
Totaal eens.
Ik vind het erg egoïstisch om een wp te willen halen ten koste van een ziek paard, buiten dat is de jury ook nog zo sympathiek om tegen je te zeggen dat je beter naar huis kunt gaan, dat dat beter en eerlijker is naar je paard toe...
En jij doet daar zo zielig over?
Ik kan me voorstellen dat de jury geen zin had in een discussie met je, blijkbaar zie je helemaal niet in waar het hier om gaat.
Maar het is niet alleen de jury die je vertelt dat doorrijden geen goed idee is, je eigen paard geeft het ook nog eens duidelijk aan...
riekSter schreef:Weet je het maakt me helemaal niet meer uit, ik was gewoon teleurgesteld in het resultaat. Maar erger vond ik dat ik hele lage cijfers had gekregen zonder commentaar! Vanuit dat weet ik genoeg van deze jury ...
Imo zegt het meer over jou dan over de jury...
En zonder commentaar? Ik dacht dat ze duidelijk genoeg was geweest.
Trouwens, als ik een paard had dat klachten had, dan ging ik niet eens een wedstrijd rijden, dan gaf ik hem/haar eerst de tijd om beter te worden

).