Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimmy schreef:Normaal gesproken poetst en zadelt hij m zelf op (was deze keer even anders omdat hij wat laat was, autopech)... volgende week longeer ik de pony voor hij erop gaat waar hij bij is... dus dan kan hij zien dat de frisheid eraf is.... desnoods zo moe dat ie niet veel meer kan doen, als hij maar relaxt erop durft... (normaal jaag ik m ff wat rondjes de bak door om de ergste frisheid kwijt te zijn voor hun komen)
trouwens nog even een vraag: hoe hoog springen kan volgens jullie met half gevorderde tot gevorderde ruiters op paarden (en dan ook de 1e hindernisjes)?
KimH schreef:Je handen zijn wel gebonden zeg... Lijkt me erg moeilijk lesgeven zo om altijd maar eerst moeten nadenken wat je niet mag. Vraag eens aan ze wat ze wel hebben gedaan in de lessen daar voor ( wat je waarschijnlijk allang gedaan heb).
Nimmy schreef:Ik ook....
Vind t echt jammer dat ik net zo'n manege tref.... vind lesgeven echt leuk om te doen...
najah za maar s proberen een normaal gesprek aan t gaan.... ik doe mn best
Nimmy schreef:De eigenaar aan de hand van verhalen van 13/14 jarige die op de manege lessen (niet in mijn les)...
Ik heb t idee een beetje dat mensen daar niks mogen leren (of iig zo min mogelijk), maar ga zaterdag proberen met haar te praten, dat ik open sta voor commentaar, maar dan wel als ze zelf gekeken en meegeluisterd heeft... En als zij meer vertrouwen heeft in die kinderen... prima, laat hun dan lekker lesgeven
SannevdM schreef:Ik heb de cursus medewerker manege- instructie gevolgd, deze is vooral op kinderen gericht.
Verder eigelijk niet eel veel toe te voegen, hihi. Maar ik geef dus les aan kids.