Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dat vond ik toch wel een heel groot compliment
dat vond ik wle echt heel lief

). Maar goed, we moesten een gote volte bij b. En achterin de bak was het eng, dus op het moment dat ik afwend, duikt mijn merrie over x weg. Laat daar nou net de jury staan. 1 jurylid kon nog net optijd wegspringen anders was ze plat geweest
. Kreeg ik een 4 voor 'te rijden in de proef' En ik met mijn stomme kop toen dat werd voorgelezen: 'Oh dat vind k nog veel'. Was wel lief dat k nog n 4 kreeg, ik zou mezelf een 1 hebben gegeven...
)

Karoliefje_ schreef:Het zijn mensen net als wij, die een jury cursus gevolgt hebben
mienetje schreef:Karoliefje_ schreef:Het zijn mensen net als wij, die een jury cursus gevolgt hebben
En ze zitten er ook alleen maar vrijwillig!!
. Iedereen die die dag reed had bijna een winstpunt... En dan waren dr nog echt gekke dingen tussen door gebeurd
.
en een 8 voor de galop omdat ik de enige van het groepje was die niet eraf was gevallen (ik hing slechts in haar nek ipv op de grond liggen). Dat vond ik best mild gejureerd
Dennis schreef:Nog weinig heel 'speciaal' commentaar, maar wel voor m'n gevoel echt bagger gereden hebben, en gewoon 2 punten per proef krijgen.
Komend jaar gaan het verzorgmeisje van Trendy haar ohz starten. Trendy is echt niet makkelijk, maar ze rijd haar heel netjes (duidelijk, maar wel eerlijk, ze laat niet over zich heen lopen). Die twee verdienen ook echt leuk commentaar.
. Ik had een 4 maar ook 2 negens! De jury vroeg aan de gene die de coupons op kwam halen of ik recht uit het Z kwam
(en ik rij B, en kon een jaar geleden maar amper de bak door
). Uiteindelijk werd ik eerste met 224 punten!!
Maar niet echt heel bijzonder lief ofzo..
(bijna 5)