liesje23 schreef:Waarom moet je in iedere klasse over, behalve in de Z2, nu ook het voormalig ZZGP onder het knhs valt, vindt ik wel dat ze die eisen moeten aanpassen.
Ik erger me er wel aan, aan dat soort mensen ja.
Die rijden zich er toch bij bij de kring, en je gaat mij niet wijs maken, als je constant rond de 220 pnt zit in een proef nog niet klaar bent voor het ZZ licht. En ja, die mensen kapen de prijzen weg voor de rest. Net zo goed als een Marlies, Diederik ed doen.
Stel dan een regeling op in de Z2 dat vanaf een X aantal wp'en er niet meer meegedaan mag worden aan bijv. kampioenschappen.
En ook al hoort de ZZGP dan binnenkort bij de KNHS, B t/m Z2 valt bij mij onder 'basis' en ZZ-licht is toch wel een behoorlijk stapje verder. Vind dat de keuze om die overstap te maken toch wel behouden moet blijven. T/m Z2 zou je het toch wel moeten redden met een gezond, werkwillig paard, zelf een goede instelling en fijne instructie in de bak (en niet te vergeten voor sommigen, zó veel doorzettingsvermogen dat je het trekt elk weekend 2 keer weg te gaan om je puntjes bij elkaar te sprokkelen
), als je richting de ZZGP denkt komt er toch wel wat meer om de hoek kijken om wp'tjes te kunnen scoren, laat staan is een keertje bovenin mee te rijden. Voor een hoop combi's is Z2 gewoon écht de max, wil je die verplicht in het ZZL zien ploeteren dan? Dat zou puur leedvermaak zijn
Laatst bijgewerkt door Remember op 11-10-06 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt