Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. 

Maar de jury's zijn er om ons erop te wijzen toch?
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:Nee, de blouse moet wit zijn. Wat een Anky Wedstrijd Shirt is weet ik niet, als hij maar wit is en mouwen heeft dan is het goed.
Alles wat de naam "Anky" draagt is goed bij de KNHS.
Dit in tegenstelling tot bij de duitse FN trouwens .........![]()
![]()
Fitzroy schreef:Ja natuurlijk, maar juryleden zijn ook gewoon mensen en kunnen wel eens iets door de vingers zien
Pinacolada schreef:Wij mochten zaterdagmiddag niet eens in zomertenue, al zagen sommige jury's het wel door de vingers..was wel erg warm hoor
... het was om te smoren..
Sizzle schreef:Ze mogen je zelfs diskwalificeren zonder plastron bij dressuur. Vroeger mocht je ook met het witte boordje rijden van de blouse met speld erop. Toen ik mijn herintrede deed in de wedsrijdsport na 8 jaar eruit te zijn geweest was de regel gewijzigd en begaf mijn plastron het bij mijn tweede wedstrijd (klitteband verteerd natuurlijk), dus ik dacht: geen nood - boordje om. Ik had nog nooit zo'n oververhitte jury gezien zeg....... nadat ze 6x over haar hart streek mocht ik toch starten maar met een onvoldoende voor verzorging.

amondi schreef:Sizzle schreef:Ze mogen je zelfs diskwalificeren zonder plastron bij dressuur. Vroeger mocht je ook met het witte boordje rijden van de blouse met speld erop. Toen ik mijn herintrede deed in de wedsrijdsport na 8 jaar eruit te zijn geweest was de regel gewijzigd en begaf mijn plastron het bij mijn tweede wedstrijd (klitteband verteerd natuurlijk), dus ik dacht: geen nood - boordje om. Ik had nog nooit zo'n oververhitte jury gezien zeg....... nadat ze 6x over haar hart streek mocht ik toch starten maar met een onvoldoende voor verzorging.
Dat is nu een jury die snapt waar het om draait in de dressuur.... om je plastron!
foutenkijkers!
@mies7, wat betreft de voorpluk ben ik het niet met je eens! het mag, punt. Dan kan je geen mindere punten ervoor gaan geven.
Daarbij zien sommige paarden er echt niet uit met zo'n propje!
Fitzroy schreef:IK heb gisteren wel wat mensen met jasje laten rijden. Als er staat correct zomertenue, dan moet je daar ook in verschijnen. Een roze of geel mouwloos hemdje/t-shirt kan dus niet imo, zo staat het immers niet in het reglement.
Voor hetzelfde geld zijn er deelnemers die wel hun jasje aanhouden omdat ze alleen zo'n hemdje hebben en dan vind ik dat ten opzichte van hen niet eerlijk. Dus of correct zomertenue of het jasje aan.
Dat heeft niets met fouten kijken te maken maar wel met een reglement waar we ons toch een beetje aan moeten houden en 1 lijn houden anders snappen deelnemers er niets meer van en krijg je van dit soort discussies
Fitzroy schreef:IK heb gisteren wel wat mensen met jasje laten rijden. Als er staat correct zomertenue, dan moet je daar ook in verschijnen. Een roze of geel mouwloos hemdje/t-shirt kan dus niet imo, zo staat het immers niet in het reglement.
)