Roxx schreef:Gezien de tijd van het jaar zijn het drie tuinfakkels met een fles citronella-olie geworden, leuk verpakt in doorzichtig folie. Vond het zelf wel leuk........... nu maar hopen dat de jury dat ook vond!
Hmmm... da's ook een hele leuke!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Roxx schreef:Gezien de tijd van het jaar zijn het drie tuinfakkels met een fles citronella-olie geworden, leuk verpakt in doorzichtig folie. Vond het zelf wel leuk........... nu maar hopen dat de jury dat ook vond!
erleyne schreef:Verschillende ruiters reden trouwens ook in het oranje ( bandages e.d. ). Het was wel leuk om te zien.
Alanta schreef:Oh das leuk GeJe, weer eens iets anders!
Ik was vandaag te jureren bij een grote wedstrijd in het Noorden des Lands, deze heb ik maar op "mijn zwarte lijst" geplaatst en wel hierom: Toen mn schrijfster en ik kwamen, moest ik op den duur zelf om te lijst en de coupons vragen, degene die de juryleden moest verwelkomen had het druk o.i.d., toen van 1 tot 5 gejureerd (!), toen we klaar waren gemeld bij secretariaat en gevraagd waar we de laatste coupons moesten laten, "leg maar bij de rekenkamer neer, als je wil" was het antwoord, wij naar de rekenkamer, was niemand, de coupons maar op tafel gelegd. Toen afmelden bij de juryledentent (??!) was niemand!! Even gevraagd bij het secretariaat of er iemand was, jahoor er loopt iemand mee, nou er liep inderdaad iemand mee naar buiten maar die ging linea recta de rekenkamer in!! Ondertussen stonden we echt te kijken van: gebeurt dit echt?
Uiteindelijk iemand van de organisatie (opgespeld bordje) aangesproken, want ik wou even de boel afhandelen. Ik vroeg: kan ik bij u even afrekenen? Jahoor, zei ze en verdween in een bus!! (zonder mijn naam te vragen), 1 minuut later kwam ze weer en drukje me wat geld in de handen, op mijn vraag of ze mijn kilometers niet nodig was, zei ze: neehoor, dat doen wij via de ANWB routeplanner! Vervolgens liep ze weer weg, zonder dankjewel en zonder jurypresentje!!
Ik was al flauw dat het allemaal niet zo lekker liep maar voelde me toen helemaal pissig worden!
Nu gaat het natuurlijk helemaal niet om een presentje, maar om zo behandeld te worden, vind ik echt niet kunnen! Uiteindelijk had ik toch 4 euro tekort, maar ik hoop dat ze er gelukkig mee worden!
Op deze wedstrijd, waar ik toch al jaren kom, ook om zelf te rijden, jureer ik dus nooit weer!
Ik liep daar rond om foto's te maken (hadden ze gevraagd omdat een andere fotograaf niet kon komen) en ik zou mij netjes melden om 08.15 bij het secretariaat... Ik was daar keurig op tijd. Na 10 minuten wachten (men was met 2 man sterk druk bezig met 3 coupons van een ruiter
) vroeg men eindelijk of ze wat konden doen. Dus ik zeg waar ik voor kom... Brult er een naar de andere kant van de bus: Maaaaaaaaaam, de fotograaf... Oh ja... We hoefden niks voor jou te doen he... Uhm nee, ik hoef geen tentje en geen stroom e.d.. Ok, dan is het goed... En ging verder met iemand die kwam betalen. 
Gitta1977 schreef:Echt organisatie niveau Jostiband...

CGJ12 schreef:Gitta1977 schreef:Echt organisatie niveau Jostiband...
TEM TEM TEM TEM TEM TEM TEM
amondi schreef:Ban alweer voorbij CGJ?

kataklopje schreef:Tegenwoordig selecteren ze ringmeesters op hun kampbeul-talenten, die vervolgens de slachtoffers vier uur lang pauzeloos naar mijn ring te dirigeren.
GeJe schreef:kataklopje schreef:Tegenwoordig selecteren ze ringmeesters op hun kampbeul-talenten, die vervolgens de slachtoffers vier uur lang pauzeloos naar mijn ring te dirigeren.
Da's toch vreemd, dat er geen pauzes zijn gelast terwijl dit reglementair wél verplicht is (en vooral erg welkom bij een combinatie meer dan 20 starts en voldoende koffie).
Fitzroy schreef:Ik heb afgelopen weekend ook gewoon pauze genomen ook al had ik volgens de startlijst door moeten gaan. Maar ja, met 34 combinaties moet ik tussendoor echt wel een sanitaire stop maken.

Fitzroy schreef:En hoe los je dat op als je nog 15 combi's moet doen en ontzettend nodig moet plassen?
Het werkt alleen maar nadelig voor de ruiters, ik word dan nl. helemaal naar ervan. Als jij dat niet hebt, is dat fijn, maar reken dat dan niet andere juryleden aan.
Overigens ben ik tussen 2 rubrieken in gegaan, dus niet midden in een rubriek.
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:En hoe los je dat op als je nog 15 combi's moet doen en ontzettend nodig moet plassen?
Het werkt alleen maar nadelig voor de ruiters, ik word dan nl. helemaal naar ervan. Als jij dat niet hebt, is dat fijn, maar reken dat dan niet andere juryleden aan.
Overigens ben ik tussen 2 rubrieken in gegaan, dus niet midden in een rubriek.
"Dat heb je met die wijven als jury" denk ik dan...........