maar idd ik kan ook wel even een kopie sturen.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar idd ik kan ook wel even een kopie sturen..
). En zij worden ervoor betaald (bovendien zou alles in het systeem moeten staan, maarja dat hebben ze volgens mij ingevoerd en toen kwam iedereen erachter dat het maar half werkt
)
).
(dat soort dingen werk je dan toch in de hand?)/iemand die brutaal genoeg is zou dan misschien wel doormogen en jij(wij) omdat we zo eerlijk zijn niet
gisteren van internet geplukt. vanavond even boeken van de paardenhouderij en de orun opleiding ophalen bij een vriendin. ik wil voorbereid zijn
jury schreef:staat gewoon in de reglementen
http://www.knhs.nl/objects/00027578.pdf
(ik schrik door dit soort vragen wel een beetje, dat jullie dit niet zelf kunnen vinden, hoe groot is dan de interesse in zaken die je over een goed half jaar moet gaan handhaven?)
Wanted2003 schreef:Ik hecht namelijk als ruiter veel meer waarde aan een jurylid die misschien 10 keer gejureerd heeft, maar zelf uitkomt in bijvoorbeeld de subtop en veel rij-ervaring heeft, dan een jurylid dat net M1+1 is en wel 20 keer gejureerd heeft.