Wij hebben dit weekend een wedstrijd georganiseerd met 12 ringen, we hadden na ongeveer 45 minuten alle uitslagen en die zijn ook getekend, juryleden zaten aan soep en broodjes Er was 1 lijst bij die echt niet klopte met de lijst van de jury. ze heeft m wel ondertekend, de schrijfster was waarschijnlijk geen rekenwonder. Maar je hebt dus niet meer de coupons om het na te kijken.. (ja de eerste 10 van elke baan hebben we gekopieerd maar dit was geen doen..nam echt tè veel tijd)
Ik zit te overwegen om de protocols te scannen waar de rekenkamer op een ander aantal punten uitkomt dan de jury. Dat zullen er waarschijnlijk niet heel veel zijn.
Ik was zaterdag op een concours waar de rekenkamer mijn eigen bijgehouden lijst wilde hebben, met handtekening. Die wisten niet dat ze zelf een lijst moesten uitprinten die ik dan moet ondertekenen... Ik geloof ook niet dat ze het grappig vonden dat ik mijn lijst niet wilde achterlaten maar wilde wachten op hun uitgeprinte lijst.
Volgens mij is het ook lang nog niet overal duidelijk wat er precies allemaal gebeuren moet. Moet zeggen dat de informatie-avonden daar ook weinig aan hebben bijgedragen. Ik haal ook overal m'n informatie maar wat weg en hoop dat ik het ten tijde van het concours allemaal weet en goed doe.