Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Miseria, gewoon even bellen lijkt me. En voor de toekomst altijd je uitslagen in de gaten houden op de site.
jammer hoor ik had er graag heen gegaan in mijn mening/visie komen ze genoeg gemotiveerde en vooral JONGE Z juryleden te kort en als ze dan gaan muggeziften over 4 wp en wat wedstrijdjes te weinig gejureerd in het M tja...Need I say more?
Ik zit zelf ook op circa 10 x.
vandaar mijn vrees voor mijn inschrijving. jury schreef:Ik hoop alleen dat ze die grens van te weinig M jury ervaring iets oprekkenIk zit zelf ook op circa 10 x.
jury schreef:Mee eens hoor Karin, maar ze konden nog niet aangeven bij de inschrijving wat voldoende ervaring was.
Ik jureer zo'n 40/50 x per jaar dat is meer dan veel juryleden doen in meerdere jaren bij elkaar.
Eer dat de cursus begint verwacht ik dan weer x keer M ervaring erbij bij hebben, dus wat is nu voor de inschrijving voldoende?
Prima als ze daar een hard cijfer voor stellen, maar ja........
KarinvdM schreef:jury schreef:Ik hoop alleen dat ze die grens van te weinig M jury ervaring iets oprekkenIk zit zelf ook op circa 10 x.
Ik denk dat die ervaring toch best belangrijk is hoor.
Wat mij betreft mogen de eisen voor de cursussen best omhoog, ook voor het IL en IM.
Ik had ook graag de ZZL cursus willen doen, maar ik voldoe niet aan de eisen. En eerlijk gezegd vind ik de eis van ZZL+1 al erg laag.
Dan zou 1x starten al genoeg kunnen zijn..