Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, hij vond alles eng, schrok overal van) maar op onze coupon stond mooi een 8 voor het halthouden, de jury zag het halthouden, en na het halthouden deed ze het, maar de jury gaf zeker het cijfer door aan de schrijver.
Nessah schreef:Ook heb ik een keer het hekje van de ring ( z0'n laag wit hekje) omver gereden.. En kreeg ik ook niets te horen.. had voor die proef zelf 203..
. Hij was die proef heel druk, maar hier reageerde hij bijna niet op. Ik voelde mij een beetje dom, maarja gewoon doorgereden. Of de jury had een oogje dichtgeknepen of zat net iets door te geven aan de schrijfster. Mazzel dat mijn pony hier totaal niet op reageerde, daardoor had ik ook nog hoge punten en een dikke winstpunt (ik geloof dat het 187 was + 1ste prijs). We hadden voor die oefening een 7. Nu moet ik wel zeggen, behalve het hekje, liep mijn pony op dat stuk wel echt super netjes!
haha ik denk dat de jury was begonnen met zijn middag dutje.. (ik was de laatste in de rubriek.. )
Ik heb gewoon nog een 3 x een 6 gekregen van de jury terwijl ik toch wel het tweede rondje was vergeten..hihi.

Basic_ schreef:Dat kan toch?
De stap kan zelf toch niet super zijn maar ook niet slecht, maar in de midden/uitgestrekte stap wel goed ruim stappen bijv. Of met achterwaarts dat het gewoon goed gaat, maar het gaat om de oefening in stap en niet alleen om de stap. Als je voor al je draf onderdelen een 5 hebt.. maar voor de draf zelf een 7 is toch ook niet raar, dit is wel overdreven uitgedrukt, maar het verschil zit m in de gang zelf of in de oefeningen.
Edit: Heb het zelf ook vaker wel dan niet. een 8 voor uitgestrekte stap oid en voor mn stap een 6 of 7
daar had ik nog helemaal niet aan gedacht
DDW1190 schreef:Basic_ schreef:Dat kan toch?
De stap kan zelf toch niet super zijn maar ook niet slecht, maar in de midden/uitgestrekte stap wel goed ruim stappen bijv. Of met achterwaarts dat het gewoon goed gaat, maar het gaat om de oefening in stap en niet alleen om de stap. Als je voor al je draf onderdelen een 5 hebt.. maar voor de draf zelf een 7 is toch ook niet raar, dit is wel overdreven uitgedrukt, maar het verschil zit m in de gang zelf of in de oefeningen.
Edit: Heb het zelf ook vaker wel dan niet. een 8 voor uitgestrekte stap oid en voor mn stap een 6 of 7
ja dat is waar!daar had ik nog helemaal niet aan gedacht
Heh? Voor alle galoponderdelen een 7, en voor mn galop een 6? Hoe kan dat nou.. maar toch even goed over nagedacht en toen snapte ik m haha
friendly schreef:Daarom vraag ik mij ook eigenlijk af of het wel prettig jureren is en of hier eigenlijk regels voor bestaan. Want het lijkt mij ook dat de jury alles moet KUNNEN zien en dat gaat dus niet als ze boven je zitten. Komt soms wel goed uit natuurlijk dat ze je even niet zien maar als jury lijkt het me echt niet prettig...
.