Hallo, Ik heb dit jaar de basis cursus gedaan, vai school, en daar reden we met het examen voor elkaar. Ik ben gezakt en moet nou 1 of 2 september her doen in Leusden. Ik heb alleen nog niemand die een parcour kan springen. Is er hier iemand die het leuk lijkt die dag te rijden? Dan kan je vast zien hoe het examen in zn werk gaat..
is te bepalen aan de instructeur hoe hoog.. Kan 60 cm zijn maar bijvoorbeeld ook een meter als je 2 ervaren springers hebt dat had ik met me examen van niveau 2
Als het goed is, is het overdag, dat was vorige keer zo bij mij.. Maar ik heb de brief nog niet gehad..
Gabon
Geplaatst: 22-08-09 18:32
Gabon schreef:
Als het goed is, is het overdag, dat was vorige keer zo bij mij.. Maar ik heb de brief nog niet gehad..
edit: Ik heb de brief binnen, het is woensdag 2 september, maar de tijdsplanning heb ik nog niet.
Sannnn
Geplaatst: 22-08-09 19:24
Laat anders maar even weten als je de tijdsplanning hebt. Ik weet niet of ik het overdag red, hangt denk ik van de tijd af en mijn schooltijden. Pb anders dan maar even mocht je nog iemand nodig hebben
@ Sannnn, dank je wel @ LindyH, ja ik rijd ook western. Ik heb de cursus via school gedaan in Barneveld, via school hadden we ook rijlessen. Ik had daar ook lessen van Egbert van Roekel, en hij geeft de cursus in Ede, hij is echt heeel tof! (Egbert zei trouwens tegen mij over mn rijden dat het niet te zien was dat ik western reed, springen daarin tegen vind ik niks..)
LindyH
Geplaatst: 22-08-09 20:34
Gelukkig hoef ik zelf niet te springen, maar het lijkt me toch lastig om er les in te geven aan mensen die het veel beter kunnen dan ik.
Kun je je eigenlijk al inschrijven via de site? Scheelt weer een postzegel.
LovesHerPony
Geplaatst: 24-08-09 16:18
LindyH schreef:
Kun je je eigenlijk al inschrijven via de site? Scheelt weer een postzegel.
Ik denk dat je het het beste via de brievenbus kan doen op internet staat nl. geen inschrijfblad of zo en dan moet je alles zelf overtypen naar het e-mailblad
Er stond ergens dat je vanaf de 3e week van augustus ook via de site kon inschrijven, vandaar.
ulansky
Geplaatst: 25-08-09 14:52
Renske_W - Niveau 2 met eigen rijden - Berghem Leviria - Niveau 2 met eigen rijden - Nieuwe Pekela Basic_ - Niveau 2 met eigen rijden - Haarlem Meryl - Niveau 2 met eigen rijden - Norg Roxannev - Niveau 1 basis - Houten Kleinuh_sjam -Niveau 3 Dressuur met eigen rijden - Ermelo[/quote] Manon - Niveau 2 met eigen rijden - Vlaardingen of Oud Gastel