Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AmonRe schreef:Ik ben ook wel benieuwd of onze cursusleider al een reactie heeft. Zaterdag in Oud Gastel zaten de jury's ook niet helemaal op één lijn, moeten ze daar de nieuwe matrix ook maar eens overheen leggen

bambi76 schreef:AmonRe schreef:Ik ben ook wel benieuwd of onze cursusleider al een reactie heeft. Zaterdag in Oud Gastel zaten de jury's ook niet helemaal op één lijn, moeten ze daar de nieuwe matrix ook maar eens overheen leggen
Het ligt in de lijn der verwachting dat de KNHS pas iets gaat doen als de andere groepen ook hun proefexamen hebben gedaan
Ik gok dat er geen nieuws is
Het gebeurd heel vaak dat jury's niet op 1 lijn zitten, neem de gemiddelde (regio)kampioenschap maar.
Ik vind het prima dat ze de matrix aanscherpen, maar ze slaan nu weer door.
@Esssther, zette de jury er wel een opmerking bij waarom dit cijfer werd gegeven?

en volgende week ook niet, anders kan ik mijnes vragen. 

Esssther schreef:meerendeel van de tijd gaf ze geen commentaar of zei ze: leer je paard de hand volgen naar voren en beneden... Dat is volgens mij niet geheel juist commentaar dus vaak wist ik het om te vormen in: paard moet hand meer volgen naar voren en beneden. Het was op zich wel komisch, en leerzaam om eens bij zo'n jury te schrijven.

. Die 4 strafpunten in de 3e proef hadden er dus echt niet mogen zijn