bij mij wordt het nu ook een chaos voor mijn gevoel

nog 40 minuten en ik ga lekker rijden
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meryl schreef:hier ook druk aan de studie, baal toch ee beetje van mezelf dat ik zo laat ben begonnen met leren. Want het is opzich helemaal niet zo moeilijk, maar wel veel
Meryl schreef:hier ook druk aan de studie, baal toch ee beetje van mezelf dat ik zo laat ben begonnen met leren. Want het is opzich helemaal niet zo moeilijk, maar wel veel
IVAANAA__ schreef:jaa ik ben ook maar even gestopt alles zit er wel goed in. alleen die tandenschema's pfoe weet niet of ze daar iets over gaan vragen. maar ga zo heerlijk even beestjes rijden en dan nog beetje doorlezen.. veel blijft er op et laatste moment tog niet meer egt hange door ed stresss pfoee
nog meer mensen die naar mijdrecht moeten vanavond?
Waaltje schreef:IVAANAA__ schreef:jaa ik ben ook maar even gestopt alles zit er wel goed in. alleen die tandenschema's pfoe weet niet of ze daar iets over gaan vragen. maar ga zo heerlijk even beestjes rijden en dan nog beetje doorlezen.. veel blijft er op et laatste moment tog niet meer egt hange door ed stresss pfoee
nog meer mensen die naar mijdrecht moeten vanavond?
Ik ben ook in mijdrecht te vinden vanavond !
knollentuin schreef:Ook zo naar mijdrecht!basic,volgens mij horen schouderblad en boeg er niet bij hoor,je lijstje lijkt mij te kloppen
Allemaal veel succes!
ga nog even een maaltijd voor 5 op tafel toveren,op stal alles klaar zetten voor een avondje afwezigheid en dan maar de helft opeten wat ik opschep...volle buik met zenuwtjes...[en dan zitten we nog wel in een partycentrum,de grapjassen]