Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casperrr schreef:Tsja soms weet je het ook niet mer jury's, ik kreeg op de ene proef een keer een 6 voor de verzorging, en in de volgende ring kreeg ik een 8 met daarachter: keurig verzorgd!
Vind ik persoonlijk nog al een verschil een 6 of een 8.
Moet wel zeggen dat ik verder nooit echt kijk naar het cijfer van de verzorging, vind dat niet zo belangrijk (en dan doel ik op het cijfer wat ik er voor krijg, ben dus wel hard bezig om hem mooi schoon en verzorgd te krijgen)
ladyzwien schreef:ik heb wel eens gehad in het l2 was dat geloof ik
paard is te braaf.
Irene2 schreef:kinuh schreef:Mijn vriendin had gister wedstrijd en heeft toch wat raars mee gemaakt! Ze was bezig met haar proefje, ze is nu L1+9 en het gaat super, 2 proefjes gereden en ging echt heel erg goed, 3 winstpunten was het resultaat (1e 194, 2e proef 197)
Maar het gekke was, bij de eerste proef zat de jury te roken in de auto en zat achterstevoor met iemand te praten die achterin zat terwijl mijn vriendin aan het rijden was (het proefje). De schrijfster naast de jury schreef wel cijfers op.
De voorleester en wat 'publiek' van mijn vriendin zagen dit echt goed, later gevraagd of ze de proef wel heeft gezien en toen zei ze van wel. Vreemde was ook dat er maar 2 keer commentaar bij staat op het hele protecol
dat is echt schandalig
Suus1970 schreef:Ik zat een keer na te praten met een jury, oude man van 80 of zo. Ik rijd met een Fjord en zei hem dat ik altijd moet rijden voor mijn punten aangezien een jury niet denkt als ik binnenkom: Wauw, wat een mooi paard! Zegt ie; ik dacht toen jij binnenkwam wel; Wauw, maar dat lag niet aan je paard! HAHAHA! Maar ik had geen winstpunt.....
Irene2 schreef:kinuh schreef:Mijn vriendin had gister wedstrijd en heeft toch wat raars mee gemaakt! Ze was bezig met haar proefje, ze is nu L1+9 en het gaat super, 2 proefjes gereden en ging echt heel erg goed, 3 winstpunten was het resultaat (1e 194, 2e proef 197)
Maar het gekke was, bij de eerste proef zat de jury te roken in de auto en zat achterstevoor met iemand te praten die achterin zat terwijl mijn vriendin aan het rijden was (het proefje). De schrijfster naast de jury schreef wel cijfers op.
De voorleester en wat 'publiek' van mijn vriendin zagen dit echt goed, later gevraagd of ze de proef wel heeft gezien en toen zei ze van wel. Vreemde was ook dat er maar 2 keer commentaar bij staat op het hele protecol
dat is echt schandalig
sgwrijdster schreef:heb laatst een L2 proef gereden ging heel goed naar mijn gevoel dus ik loop naar de jury om te bedanken zegt ze dat totaal niet los is in zijn rug maar dat ik wel heel netjes zithoe kun je netjes doorzitten als een paard zijn rug niet loslaat?
panache schreef:sgwrijdster schreef:heb laatst een L2 proef gereden ging heel goed naar mijn gevoel dus ik loop naar de jury om te bedanken zegt ze dat totaal niet los is in zijn rug maar dat ik wel heel netjes zithoe kun je netjes doorzitten als een paard zijn rug niet loslaat?
makkelijk
Iloonie schreef:Wat dacht je van een compleet onderdeel niet rijden en toch een 7 voorkrijgen... dit had een clubgenootje van mij..
Iloonie schreef:Wat dacht je van een compleet onderdeel niet rijden en toch een 7 voorkrijgen... dit had een clubgenootje van mij..