Debbie schreef:Ik heb altijd gedacht dat de officiële regel was; Afmelden na de sluitingsdatum is startgeld betalen.
Ik ook eigenlijk..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debbie schreef:Ik heb altijd gedacht dat de officiële regel was; Afmelden na de sluitingsdatum is startgeld betalen.
PSvanLot schreef:Komen de uitslagen niet automatisch op mijnKNHS?
daffodil schreef:PSvanLot schreef:Komen de uitslagen niet automatisch op mijnKNHS?
Nee. Ik zet ook de startlijsten er niet meer op, elke keer gedoe met uploaden en dan klopte de startlijst in de KNHS app niet met mijn startlijst op startlijsten.nl
Voorheen zette ik ze ook op de website maar dat doe ik ook niet meer. Alleen een link naar startlijsten en daar zet ik dus letterlijk alleen de startlijst op, zonder jury.
daffodil schreef:Mijn ervaring is dat mensen niet lezen dus al zet ik er tig keer bij dat ze de dag ervoor nog moeten kijken, ze doen het niet. Dan komen ze doodleuk aan op een tijdstip van de eerste startlijst terwijl deze dan altijd veranderd is. Ik hou ze dus op 1 plek zodat ik altijd kan zeggen dat dat de enige juiste is.
daffodil schreef:Misschien zijn ze bij jou anders dat kan, maar ik heb een kleine wedstrijd dus ik vind het stierlijk vervelend als iemand niet op komt dagen en dan mijn programma in de war stuurt. Ik heb in de zomer hooguit 2 ringen namelijk maar op de avond wedstrijden 1 ring en ik wil dat die gewoon lekker doorloopt. Fijner voor de jury ook maar zeker ook voor de vrijwilligers. Het kost al genoeg tijd.
Setteli schreef:Bij ons is een week voor de wedstrijd de sluitingsdatum. Maar pas als ik de startlijsten online heb, moeten ze betalen. Dat is vaak een dag na sluiting. Dus voor die tijd ben ik nog soepel (en voor sluitingsdatum uiteraard), maar na plaatsing startlijsten is betalen
daffodil schreef:Een week van te voren sluit ik alles. Wil je dan nog aan of afmelden dan moet je dat via de mail doen, dan kan ik gelijk antwoorden hoe of wat. Het ligt er namelijk helemaal aan of ik nog deelnemers heb op de reservelijst. Dan laat ik vaak het betalen gewoon zitten. Maar ik ben erg goed in het onthouden van afmelders en als je dat te vaak doet bij mij, moet je gewoon betalen.
Overigens zet ik nooit meer juryleden erbij op de startlijst en ik plaats ook geen uitslagen om diezelfde redenen. Privacy en mensen die maar zitten te loeren op al die lijsten. Ik was er klaar mee.