Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lon_ivo schreef:Sorry hoor maar ik moest er even om lachen
wat antwoorde die toen jy zei van het is een ruin. (als je dat gezegt hebt).
Kellyy schreef:Had je tegen die jury moeten zeggen; en wanneer worden jullie zwanger? Tweeling zeker?
Roma_4ever schreef:Bij mij laatst met clubkampioenschap stond er bij K-X-M van hand veranderen en enkele passen middendraf, verkeerde stelling![]()
Ik neem toch aan dat je bij een rechte lijn je pony recht moet hebben en niet met een stelling![]()
Roma_4ever schreef:Bij mij laatst met clubkampioenschap stond er bij K-X-M van hand veranderen en enkele passen middendraf, verkeerde stelling![]()
Ik neem toch aan dat je bij een rechte lijn je pony recht moet hebben en niet met een stelling![]()
hildy schreef:Roma_4ever schreef:Bij mij laatst met clubkampioenschap stond er bij K-X-M van hand veranderen en enkele passen middendraf, verkeerde stelling![]()
Als je pony stelling heeft kan hij ook niet middendraf tonen... misschien is er bedoeld dat het verkeerd was dat je stelling had ofzo...
kinuh schreef:Mijn vriendin had gister wedstrijd en heeft toch wat raars mee gemaakt! Ze was bezig met haar proefje, ze is nu L1+9 en het gaat super, 2 proefjes gereden en ging echt heel erg goed, 3 winstpunten was het resultaat (1e 194, 2e proef 197)
Maar het gekke was, bij de eerste proef zat de jury te roken in de auto en zat achterstevoor met iemand te praten die achterin zat terwijl mijn vriendin aan het rijden was (het proefje). De schrijfster naast de jury schreef wel cijfers op.
De voorleester en wat 'publiek' van mijn vriendin zagen dit echt goed, later gevraagd of ze de proef wel heeft gezien en toen zei ze van wel. Vreemde was ook dat er maar 2 keer commentaar bij staat op het hele protecol