Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelan schreef:Bij iemand die afmeldt of niet op komt dagen vul ik NG in bij de uitslag.
Bij uitsluiting moet je U intikken in het uitslagenveld, dan komt er vanzelf een lijstje van opties waarom iemand uitgesloten is, en als je die selecteert komt er UIT + een nr in de uitslag te staan. Bv UIT11.
Bij gediskwalificeerd moet je overigens D invullen.
Die codes staan overigens ook onder aan je rooster (mits je een regel selecteert)
MerelV schreef:Ik hoop dat ik hier ook mijn vraag mag stellen. Ik ben sinds dit jaar verantwoordelijk voor ons wedstrijdsecretariaat. Ik wil nu een wedstrijd een week verplaatsen, maar zie niet hoe ik dat moet doen. De wedstrijd staat nog in aanvraag regii, maar ik kan uiterlijk vandaag wijzigingen doorvoeren, daarna volgen er boetes bij wijzigingen.
Dus mijn vraag: hoe kan ik een wedstrijddatum wijzigen? Moet ik hem dan annuleren of kan het simpeler?
x_Milou schreef:MerelV schreef:Ik hoop dat ik hier ook mijn vraag mag stellen. Ik ben sinds dit jaar verantwoordelijk voor ons wedstrijdsecretariaat. Ik wil nu een wedstrijd een week verplaatsen, maar zie niet hoe ik dat moet doen. De wedstrijd staat nog in aanvraag regii, maar ik kan uiterlijk vandaag wijzigingen doorvoeren, daarna volgen er boetes bij wijzigingen.
Dus mijn vraag: hoe kan ik een wedstrijddatum wijzigen? Moet ik hem dan annuleren of kan het simpeler?
Bij ons (Brabant) moet je dan contact opnemen met de regio.
xx_Irisje schreef:sa80 schreef:Kan en hoe moet ik controleren of een combinatie in de juiste klasse inschrijft?
En niet in een klasse hoger of lager?
Dat is niet aan jou om te controleren. Dat doet de Knhs. Als er verkeerd gestart wordt, gaat er een brief uit naar de desbetreffende persoon.
xx_Irisje schreef:Hier een week van te voren, ik probeerde ook altijd zo dat mn startlijst vlak daarna online kwam want dat scheelde een hooo afmeldingen die je dan weer moet verwerken in je lijst.
Ik weet niet beter in de omgeving dat je tot een week dan te voren kosteloos kan afmelden