assiejlover schreef:Wanneer krijg je je uitslag trouwens dan? Gewoon op de dag van het praktijkexamen?
nee eerder want als je het niet haalt heb je bij het praktijk examen een mondelinge herkansing.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Imre schreef:Het wisselen van de tanden is eigenlijk heel logisch! Kom ik nu pas achter.
Want?
6 dagen, 6 weken, 6 maanden, 12 maanden, 18 maanden, 24 maanden is allemaal iets met 6 (12+6=18+6=24), dan steeds een jaar ertussen (2,5 - 3,5 - 4,5) en dan doortellen per jaar: onderkaak 6, 7 en 8 jaar, bovenkaak 9, 10 en 11 jaar.
.
.
! 
begin zo langzamerhand toch wel zenuwachtig te worden!
Lowara schreef:begin zo langzamerhand toch wel zenuwachtig te worden!
botten lijk ik nu te kennen,maar gegarandeerd dat ik die door elkaar ga halen vanavond
Echt dramatisch. Normaal ben ik voor een toets wel gespannen, maar dit slaat werkelijk alles. De angst om 'te falen' is het ergst, denk ik.
Nu even wat eten, dan nog een keer doorlezen en weg. oosterhoff schreef:krijg de pestpokken. Ik weet dat ik veel weet en genoeg weet over paarden maar ben toch wel gespannen doordat het belachelijk veel weetjes zijn die je leren moet en precies moet weten. Nou heb ik niet zoveel moeite met uit mijn hoofd leren maar ik geloof dat ik zo langzamerhand vol zit.
kan iemand me nog zeggen in welk stuk staat wat het verschil is in uiterlijke kenmerken tussen een angstig paard en een onwillig paard in verzet?

kreeg het er gewoonweg niet meer in
staat echt erin ) heeft geen gespannen spieren oosterhoff schreef:het maakt me ook niets uit of ik een 6 of een 9 haal en die 6 zit er toch echt wel in.