En net op dat punt was er door een fotograaf een foto gemaakt.
Moondance stond gewoon netjes op 4benen en niet op rust maar het was wel hoog gras
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
I_Moondance schreef:Ik had een keer; Pony staat op 3benen bij het halthouden.
En net op dat punt was er door een fotograaf een foto gemaakt.
Moondance stond gewoon netjes op 4benen en niet op rust maar het was wel hoog gras
dan zullen ze het waarschijnlijk niet goed gezien hebben in het hoge gras?
pearlie schreef:Zo zijn wel de officiele regels ja..
Maar bij een onderlinge wedstrijd op manege.... kunnen ze wel iets soepeler zijn vind ik! Ze weet zelf ook wel dat ze wel hoort te galopperen.
Urielle schreef:0 -2 vind ik dan wel raar.
-2 voor een vergissing in het programma OF 0 voor niet getoond maar toch niet allebei?
Max naar stal, afijn ze wou het wel nog een keer proberen, ze hadden de lintjes nog niet dicht of Max was alweer uit de bak, meisje zat er nog op, is er in de mesthoop afgevallen..

Al met al nogal een rommeltje dus... Had voor de galop een 8 (eerste stuk was ook best netjes denk ik) en voor de overgang naar draf een 7
) maar hoe hoger je komt, hoe meer er wel van je verwacht wordt, zoals netjes op de letter rijden, je paard in de goede galop aanzetten etc... Hoeft niet meteen een dikke onvoldoende te zijn als het niet lukt, maar een 7 en een 8 vind ik dan wel weer erg hoog gejureerd... Vond het niet erg hoor , was wel eerste