Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cchanny schreef:Gefeliciteerd hoor!
Ik twijfel nog steeds er over om het nog een keer te doen.
Ik wil het wel heel graag, maarja.
andamoon schreef:Cchanny schreef:Gefeliciteerd hoor!
Snap ik maar als je het niet persé nodig hebt dan doe je het niet. Je kunt het nu wel in etappes halen, dus misschien past dit je wel beter en lukt het je op de nieuwe manier wel om het te halen !

andamoon schreef:Cchanny schreef:Snap ik maar als je het niet persé nodig hebt dan doe je het niet.Gefeliciteerd hoor!
Je kunt het nu wel in etappes halen, dus misschien past dit je wel beter en lukt het je op de nieuwe manier wel om het te halen !
Veulen84 schreef:Je zou ook de her kunnen doen en je als extra training kunnen opgeven voor de module lesgeven. Die begint in april. Ik neem aan dat de her-examens in mei zijn. Dan kun je dus 1,5 maanden in die module extra oefenen...
Gek idee misschien?

andamoon schreef:Je kunt het nu wel in etappes halen, dus misschien past dit je wel beter en lukt het je op de nieuwe manier wel om het te halen !
Hasjam_Poe schreef:Bedenk dan wel, dat dat nieuwe "diploma" maar 3 jaar geldig is! (Staat op de KNHS-site)
Binnen die 3 jaar móet je dan met de Orun-3 beginnen; die je een paar duizend euro kost.
Een her kost je €75,00 en dan heb je het oude certificaat, met onbeperkte geldigheidsduur....
andamoon schreef:Hasjam_Poe schreef:Hasjam_Poe is dat zo ??? Dat je diploma nieuwe stijl maar 3 jaar geldig is ????Bedenk dan wel, dat dat nieuwe "diploma" maar 3 jaar geldig is! (Staat op de KNHS-site)
Binnen die 3 jaar móet je dan met de Orun-3 beginnen; die je een paar duizend euro kost.
Een her kost je €75,00 en dan heb je het oude certificaat, met onbeperkte geldigheidsduur....
Pfffft ben ik blij dat ik het "oude certificaat" heb gehaald met de onbeperkte geldigheidsduur... !!!
Is dat ergens vermeld Hasjam_Poe ? Want er zullen vast meer mensen zijn die hiervan NIET op de hoogte waren.
Dit is de LINK waar het staat. Het staat in de laatste regel onder het kopje "vooropleiding". Hier volgt het citaat:Cchanny schreef:Eclare schreef:Ik ga dat ook doen, de module lesgeven volgen en dan herexamen doen in april-mei. Is altijd een goede oefening natuurlijk. Kost volgens mij wel circa 200euro.
Oef.
Butterflys schreef:Daniellejody hoe is het in Staphorst?? Ik heb heb daar vorig jaar mn Cursus gevolgd en gehaald. Door wie wordt deze nu gegeven? Ik heb er een leuke tijd beleefd en leuke accommodatie voor de cursus vond ik.