Wow! Zo ver had ik al niet eens gedacht! Pfffff. Ik neem hem echt niet mee vanavond. Ik heb bij de gedachte al het zweet in mijn bilnaad staan hahahahaha
MJR84
Geplaatst: 20-12-10 16:02
normanfan schreef:
Ik heb bij de gedachte al het zweet in mijn bilnaad staan hahahahaha
Hahahaha, ikke ook
normanfan
Geplaatst: 20-12-10 16:02
Dat is nog wel een idee, knollentuin! Maar ik kom de hol niet op, bij mij in Haastrecht. Dikke ellende. Maar het is wel een goeie als het erf nog bevroren is, maar de oprit bij ons wel goed!
ik vond het rijden met een trailer ook niet prettig maar mijn man durfde het wel en bracht me weg en toen hebben we terplekke het idee van naar binnen rijden bedacht,dus als je wel je terrein afkan en de wegen zijn te doen maar het terrein van de cursus is te glad om te laden of lossen dan is dit een extra optie
Ik ga op pad. Heb een paar dekens in de auto gegooid, een thermoskan thee en warme kleren. Straks nog even tanken en iets te eten erin meenemen, en dan kijk ik wel hoe de weg is.
Het is hier in de bebouwde kom al spekglad, ben benieuwd hoe de achteraf weggetjes erbij liggen. Ik moet op pad met paard en trailer, ik zie het eigenlijk niet zitten.
Ik heb net onze cursusleider gebeld, ik was de eerste die erover belde. De locatie is bereikbaar en er valt uit te laden. Ik moet zelf beslissen of eht op de weg goed te doen is, heb voor de zekerheid een cursusgenootje gevraagd of ze met me mee wil rijden, geeft een fijner idee.
Sannnn
Geplaatst: 20-12-10 18:19
Ik ben vandaag ook op pad gegaan met de trailer Kim, hier in de buurt is het heel goed te doen. Al zegt dat natuurlijk weinig over daar.. Al ligt het wel heel dicht bij elkaar. Concours daar is afgelopen weekend wel afgelast.
Nee inderdaad, het kan zelfs binnen 1 kilometer verschillen. Ik heb gelukkig een goed auto voor de trailer, met winterbanden en winterstand, ik denk dat het wel gaat lukken, mijn grootste angst is het viaduct over de A1. Heb geen zin om achteruit eraf te glijden...
Ik denk dat ik wel weet welk viaduct je bedoeld, maar ik denk dat die wel meevalt. Daar strooien etc. ze meestal wel goed. Vrachtwagens e.d. moeten daar ook overheen.
Wij hebben ook goede auto voor de trailer met winterbanden en alles, anders was ik ook niet gegaan.
hier is het afgelast. Ik was al onderweg, toen Jan belde. Maar goed ook, ik had in drie kwartier nog niet eens de snelweg bereikt, waar ik normaal 10 minuten over doe. Dus ik had al een deadline om zes uur gesteld om de knoop door te hakken.
Oretha
Geplaatst: 20-12-10 19:10
Bij ons gaat het zoals het nu is gewoon door. Heb nog niets gehoord. Ik moet gelukkig geen paard mee nemen vanavond, maar 6 andere cursusgenoten wel. Ben benieuwd of hun komen, zelf had ik het niet gedaan als ik nu een paard mee moest nemen. Ben ook wel truttig, maar dan nog
normanfan
Geplaatst: 20-12-10 19:59
Michiel heeft gebeld, vanmiddag. Hier gaat het ook niet door. Er zijn een paar mensen met paarden daar op stal die willen rijden, zodat we kunnen lesgeven! Top toch!
Wij zijn vandaag wel met de trailer op pad geweest. Was super te doen, maar ik zou het ook niet aandurven om met de trailer naar de cursuslocatie te gaan, wat een stuk langer is, met zo'n ontiegelijke vrieskou en dus ook veel bevroren wegen.
Oretha
Geplaatst: 20-12-10 23:53
Er was van de 6 paarden, 1 combinatie gekomen. Dat vond ik al heldhaftig. We hebben wat langer theorie gedaan en daarna met 1 paarden aan de slag. Was erg leuk
Ik ben ook met paard gegaan, alle anderen die gisteren moesten rijden ook, sommigen van best wel ver. Ik vond het prima te doen, als je maar goed oplette hoe hard je de bochten inging. Heb ook erg fijn gereden!
Wij hadden gisteren voor het eerst geen cursus (rijsbergen) en toen in onderweg was naar mijn paard kon ik me daar wel in vinden. Er was zoveel mist dat op sommige plaatsen het zicht minder was dan 50 m, en dat gecombineerd met de sneeuw en gladheid... Nee, ik vond het wel prima zo!