Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Zit er dus gewoon in. KarinvdM schreef:abcde schreef:dat hoop ik ook, maar zoals me gevoel nu zegt moet ik toch minimaal een voldoende voor beide hebben![]()
dus dat was me doel, want zoveel heb ik er niet aangedaan op wat nalezen na.
Dit vind ik best een slechte instelling...
Vind het pas raar dat sommigen zo weinig van het reglement wisten.. Remember schreef:Ook de stap-galop en galop-stap overgangen + keertwendingen vragen verzameling en er staat een apart punt 'Impuls en verzameling' in de M2 proeven. Zit er dus gewoon in.
Toen ik vroegah M2 reed zat er volgens mij ook verzamelde draf en galop in, maar zoals ik van Karin begrijp is dat er dus uitgehaald
Had de proef nog niet zo goed bekeken dus
KarinvdM schreef:abcde schreef:dat hoop ik ook, maar zoals me gevoel nu zegt moet ik toch minimaal een voldoende voor beide hebben![]()
dus dat was me doel, want zoveel heb ik er niet aangedaan op wat nalezen na.
Dit vind ik best een slechte instelling...
KarinvdM schreef:De verzameling is er destijds uit gehaald omdat men teveel terug ging rijden. Maar een gebroken lijn in contra kan niet zonder enige mate van verzameling en gedragenheid. Hoewel je dat soms wel ziet...
Hey, de post waarop ik reageerde is verdwenen? Asjemenou?!?

KarinvdM schreef:Relaxed schreef:Toen ik vroegah M2 reed zat er volgens mij ook verzamelde draf en galop in, maar zoals ik van Karin begrijp is dat er dus uitgehaaldHad de proef nog niet zo goed bekeken dus
Dat is er al heel lang uit hoor, ook toen jij met je vos M² reed al.
maar dus geen 10