Dus diegene die me vanavond af willen beulen met een uurtje les... spaar me een beetje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smeetjoew schreef:Dat correct op- en afstappen krijg ik maar niet in m'n hoofd.Althans, tuurlijk wel de grote lijnen, maar dat mierenneukerige gedoe met teugels overpakken etc.
En het is al best wel snel donderdag...
inge176 schreef:Hallo,
Ik kom even binnenvallen, maar heb eigenlijk een vraag aan jullie allemaal.
Ik heb wel interesse om een van de opleidingen van de KNHS te volgen. Dit zou dan zijn de instructeurs opleiding 2 zonder eigen rijden of met eigen rijden.
Ik voldoe aan de toelatingseisen van allebei. Welke zouden jullie dan adviseren?
En jullie mening over de opleiding, is het wat je had verwacht?
Of is het heel zwaar en streng of valt het mee?
Zijn jullie het "eens" met de manier van lesgeven? etc.
Ik ben erg benieuwd!
Roxannev schreef:Kit_for_ever schreef:Naja, het schijnt dat je bijna niet kán zakken voor de theorie omdat je 100 mogelijkheden tot herkansen hebt. Daar gaan we dan maar voor
Huh? Je kan toch maar 1 x herkansen, de dag op je praktijkexamen, mondeling?
KarinvdM schreef:Dat staat na het opstijgen.
KarinvdM schreef:asjemenou schreef:Ik kom er niet op als ik volgens de officiele manier opstap. Heb het meteen uitgeprobeert nadat ik het gelezen had.
Moest je vroeger met opstappen niet met je rug naar het hoofd gaan staan, en dan hupsend een kwartslag draaien en er dan opklimmen?
Ik kan dat ook niet zo hoor.