Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Hij wilde compleet niet nageefelijk komen, wat niet gek is als je 2 weken niet gereden hebt en je paard al 4 jaar geen binnenmanege met zoveel paarden (er was ook rijverenigingsles) heeft gezien. Tevens ligt het niveau van de meegenomen paarden redelijk hoog (meerendeel loopt Z1), dus valt het nog meer op dat mijn paardje niet echt wilde.
Michiel kent mij en 't paard wel, aangezien ik crosstraining heb bij Michiel. Het is een erg fijn paard dat je meteen afstraft als hem iets niet zint.
. Ik weet dat als ik hem weer alle dagen kan rijden dat hij weer fatsoenlijk zich laat rijden, dus na maar zit het wel goed, ik heb hem best op zijn oude niveau voor het examen, maar ja dat is voor iemand die hem niet kent natuurlijk moeilijk beoordelen, zie beoordeeld wat ze ziet op dat moment en dat was niet veel soeps
.
, maar het ziet er niet echt naar uit..... BarieskaBo schreef:@ Femskie: nee dat is het lastige, ik heb al zoveel moeite moeten doen om die donderdagavond iets te regelen.... Buiten dat heb ik op stal de nodige werkzaamheden die ik moeilijk kan combineren met het uit gaan rijden 's avonds (of ik moet elke avond tot een uurtje of 11 bezig willen zijn, maar dan trek ik het niet).
Dus van mij mag de vorst een beetje uitblijven, in ieder geval tot hij goedgekeurd is om mee examen te mogen doen, maar het ziet er niet echt naar uit.....
Best handig, want dan weet ik wat ik volgend jaar te wachten sta! 

Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd!