Ik had al voor het begin van de proef halt gehouden en gegroet en midden in het proefje stond op de lijn E-B nog een keer halthouden... Zei mijn voorlezer: 'Op de lijn B-X-E Halthouden en groeten' i.p.v. 'enkele seconden stilstaan'.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
natje93 schreef:waarom gebruik je geen lichten van voor ? (als het donker is) haha dan is het helemaal compleet
Lielle schreef:volgens mij heb ik pas in de P&S gelezen dat dat niet (meer) het geval is.
Rock schreef:Dan kan je altijd nog HC starten lijkt mij. En verder wacht je gewoon met officieel starten tot jouw paard het gewenste niveau aankan.
Urielle schreef:Wat stelt het L nou voor. Ik mag hopen als je twee keer Z hebt gereden dat je het L met een jong paard met twee vingers in je neus doet.
Rock schreef:Maar neem aan dat jij ook niet twee keer Z bent geweest?
Rock schreef:Ah okee, maar goed... Zelf ben ik ook bij lange na geen Z ruiter, maar denk dat als je dat een keer bereikt hebt, de B en L ook minder hun glans verliezen hoor
loon_corr schreef:Nou ik denk niet dat ik dat doe met 2 vingers in me neus.
je pony moet ook leren om op andere plekken mooi te lopen.
maar oke.
Born2BCrazy schreef:loon_corr schreef:Nou ik denk niet dat ik dat doe met 2 vingers in me neus.
je pony moet ook leren om op andere plekken mooi te lopen.
maar oke.
Ik weet niet hoe jij de L1 ziet..maarre, ik vind het zelf juist fijner! (en nee, was toen nog geen eens 1x Z)
Heb mijn (huidige) 2e paard direct L1 gestart, omdat de B niet heel uitdagend is imo![]()
ach en ook al gaat het eerst wat minder? Maakt toch niet uit?
je kan m idd ook thuis houden totdat ie klaar is of idd HC starten
loon_corr schreef:mag je zomaar in de L1 starten ?
Born2BCrazy schreef:loon_corr schreef:mag je zomaar in de L1 starten ?
als je M1 bent geweest, mag je direct L1 idd
pharagirlke schreef:Urielle schreef:Wat stelt het L nou voor. Ik mag hopen als je twee keer Z hebt gereden dat je het L met een jong paard met twee vingers in je neus doet.
kzou het meer aprecieren als ze die b ruitertjes op hun Z knollen L lieten starten...
Born2BCrazy schreef:loon_corr schreef:mag je zomaar in de L1 starten ?
als je M1 bent geweest, mag je direct L1 idd