ORUN 2011/2012

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jodyy93

Re: ORUN 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:04

ja inderdaad. ik snap ook niet wat ze moeilijk doen. want de uitslag is toch al bekend de dag zelf. 2 weken is al lang en dan ook nog eens nog langer er over doen.... beetje bijzonder!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:19

Marmamps dan heb je op 10 september na examen gedaan. Dus geen her. Ik heb in dezelfde week her examen gedaan op 13 september, dus voor mij is dit a s. donderdag dus 3 weken...... Het is inderdaad heel erg slordig allemaal...... Zul je ook nog eens zien dat men je zo lang laat wachten en je dan alsnog het bericht krijgt : "GEZAKT"..... Net als Jodyy93
heb ik van dit "doemscenario" dus ook al gedroomd...... Bij de examens wisten mijn medecursisten direct waar ze aan toe waren en wisten ze allemáál dat ze geslaagd waren en konden eigenlijk al heerlijk feestvieren en wachten op hun diploma !!! Nu weten we helemaal niks en kun je alleen maar afwachten en vind ik het niet netjes dat iedereen nu zo in het ongewisse gelaten wordt..... Ik hoop voor iedereen hier in het topic dat het lange wachten EN in sommige gevallen de botte of juist geen antwoorden van de KNHS, beloond zal worden met een diploma !!!! En er nu eindelijk voor ons allemaal een einde komt aan de onzekerheid, ook al is het negatief, maar dan weten we tenminste IETS.

Mieperdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:31

Ik weet wel dat als ik het nu niet gehaald heb ik iig niet nog een keer geld ga pompen in deze organisatie...wat een gekluns zeg.

(jammer dat ze wel nodig hebt als je wedstrijden wilt rijden...dat is soms al net zo'n drama)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 08:49

Mieperdepiep schreef:
Ik weet wel dat als ik het nu niet gehaald heb ik iig niet nog een keer geld ga pompen in deze organisatie...wat een gekluns zeg.

(jammer dat ze wel nodig hebt als je wedstrijden wilt rijden...dat is soms al net zo'n drama)

Ik denk dat er zo heel veel over denken en ik ben bang dat er ook NU weer een aantal (die nog van niks weten) gezakt zijn.....

Inderdaad is het als je wedstrijden wilt rijden ook af en toe een drama daar........

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:31

ja ik vrees ook dat er weer gezakt zijn.. kan ook haast niet anders dan dat nu alles slaagt. maar ik heb ook het idee dat ik geld aan het geven ben, maar het gewoon een gokspelletje is.. helaas heb ik dit gokspelletje wel echt nodig!! pfff wachten duurt zo lang!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:32

Jodyy93 schreef:
ja ik vrees ook dat er weer gezakt zijn.. kan ook haast niet anders dan dat nu alles slaagt. maar ik heb ook het idee dat ik geld aan het geven ben, maar het gewoon een gokspelletje is.. helaas heb ik dit gokspelletje wel echt nodig!! pfff wachten duurt zo lang!

Hopelijk hebben we snel bericht...... -:(-
Er zijn er die het examen gehaald hebben en er niks mee doen en er zijn helaas cursisten die gezakt zijn die nu echt hopen dat ze het wel gehaald hebben...... :j Ik ben alweer benaderd door een club om les te komen geven, maar moet nog steeds zeggen dat ik geen nieuws heb......... Ik kom straks niet echt geloofwaardig meer over zo....... :n

Ik hoop niet Jodyy93 dat het een gokspelletje is want ik ben wel degelijk serieus en zou het heel vervelend vinden als men daar niet ook serieus mee omgaat.... Jammer heel jammer dit. :r

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:38

ja ik vind het ook echt jammer! wat ik soms ook wel vervelend vind is dat er mensen slagen die "even" de cursus doen zonder er iets mee te willen. en dan zijn er dus ook mensen zoals jij die dus al bezig zijn met het lesgeven(als ik het goed heb?) en die slagen dan niet.
ook ik heb hier last van ik geef zelfs al les en heb een baan van 40 uur in de paarden. ben hier dagelijks mee bezig krijg veel positieve reacties en zie duidelijk combinaties groeien! ... voor mij is dit dus ook een domper... ook nog eens na mijn vorige examen waarbij ik was gezakt te horen gekregen van mijn cursusleider(ton de kok) dat ik echt niet moest opgeven want ook het lesgeven maar ook zeker het rijden zou echt goed gaan komen en kon ik zeker ver in komen... waarbij ik nog beetje verdrietiger werd omdat het dus gewoon gezien word dat ik het kan en het dus schijnbaar kan. maar dat je dan toch afgewezen word... erg jammer dit.. maar na dit her-examen en alle verhalen heb ik wel een beetje het idee dat het een spelletje voor die jury's is..

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:35

Jodyy93 schreef:
ja ik vind het ook echt jammer! wat ik soms ook wel vervelend vind is dat er mensen slagen die "even" de cursus doen zonder er iets mee te willen. en dan zijn er dus ook mensen zoals jij die dus al bezig zijn met het lesgeven(als ik het goed heb?) en die slagen dan niet.
ook ik heb hier last van ik geef zelfs al les en heb een baan van 40 uur in de paarden. ben hier dagelijks mee bezig krijg veel positieve reacties en zie duidelijk combinaties groeien! ... voor mij is dit dus ook een domper... ook nog eens na mijn vorige examen waarbij ik was gezakt te horen gekregen van mijn cursusleider(ton de kok) dat ik echt niet moest opgeven want ook het lesgeven maar ook zeker het rijden zou echt goed gaan komen en kon ik zeker ver in komen... waarbij ik nog beetje verdrietiger werd omdat het dus gewoon gezien word dat ik het kan en het dus schijnbaar kan. maar dat je dan toch afgewezen word... erg jammer dit.. maar na dit her-examen en alle verhalen heb ik wel een beetje het idee dat het een spelletje voor die jury's is..

Heel jammer ALS het een spelletje zou zijn van de jury's...... dat er dus mensen zijn die de ORUN cursus "even" halen en er verder NIKS meer mee doen en juist degene die er WEL degelijk mee verder dan het nakijken hebben..... Ton de Kok zegt niet zomaar dat je het wel kunt..... Er kan wel heel makkelijk gezegd worden NIET opgeven, maar ja als je dus een speelbal in dit spelletje bent heb je weinig in te brengen en ben je overgeleverd aan de grillen van de jury en kun je er wederom geld inpompen als je weer zou zakken......... Degene die het WEL gehaald hebben en die zich niet meer druk hoeven te maken hebben natuurlijk makkelijk praten.... |( Wij kunnen niks anders doen dan..... AFWACHTEN.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:58

Lijkt me echt vreselijk dat afwachten!! :(:)

Duim voor jullie dat er snel post komt en jullie geslaagd zijn uiteraard!
Jody; ken jij die jongen die ons ook les gaf? Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat zijn uitslag is..

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 16:25

Ik zit hier al weken duimen te draaien voor een goed doel :j
Maar denk dat de KNHS ook duimen zit te draaien %)
Is niet de bedoeling zou ik zo zeggen wil graag mijn uitslag weten :#

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:34

Nee ik heb geen idee wie dat was! Ben ook wel benieuwd

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:47

Jodyy93 en capriootje heb je de bevestigings mail + bijlage van de KNHS niet bewaard ?
Kun je toch op kijken wie er allemaal meededen

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 08:04

MaxMindy en Jodyy93 jullie waren dus samen op het herexamen, waar precies ?

Ik geloof dat Ramzi en ik ook samen op het herexamen waren in Horst.

Nou we zullen het hopelijk allemaal deze week weten of we WEL of NIET geslaagd zijn.........

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 08:33

Andemoon nee ik was niet met Jodyy93 ik denk dat Jodyy93 samen met capriootje was.
Ik heb 6 sept in Assen examen gedaan.

Ramzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:30

andamoon schreef:

Nou we zullen het hopelijk allemaal deze week weten of we WEL of NIET geslaagd zijn.........

Klopt! Ben zo benieuwd. De ene keer denk ik. Ik ben geslaagd er ging niets mis! De andere keer.. Nee ik ben vast gezakt. De hindernis stond toch iets te krap en het was een instinken van examinatoren om te zeggen dat hij goed stond..
Terwijl hij in het begin zei: bouw voor zowel de pony als het paard een dubbelsprong. En dat is gelukt. Voor de een net ietsjes te ruim en het paard iets te krap.

Maar goed..

Net de Knhs aan de lijn gehad. Wij zijn de 13de opgeweest en krijgen pas volgende week de uitslag! Duurt 3-4 weken!!! 8)7

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:38

Ramzi schreef:
andamoon schreef:

Klopt! Ben zo benieuwd. De ene keer denk ik. Ik ben geslaagd er ging niets mis! De andere keer.. Nee ik ben vast gezakt. De hindernis stond toch iets te krap en het was een instinken van examinatoren om te zeggen dat hij goed stond..
Terwijl hij in het begin zei: bouw voor zowel de pony als het paard een dubbelsprong. En dat is gelukt. Voor de een net ietsjes te ruim en het paard iets te krap.

Maar goed..

Net de Knhs aan de lijn gehad. Wij zijn de 13de opgeweest en krijgen pas volgende week de uitslag! Duurt 3-4 weken!!! 8)7

Hier nog eentje die benieuwd is !!!!!
WIJ moeten dus toch nog wachten tot volgende week ??? Maar waarom kunnen ze dan NIEt gewoon zeggen of je dan WEL GESLAAGD bent of NIET ???? Je kunt nu toch ook helemaal geen afspraken maken, als je NIEt weet of je het diploma WEL of NIET hebt !!!! Tjonge volgende week pas uitslag........Gelukkig hebben Capriootje en Jodyy93 dan WEL deze week de uitslag !

Ramzi weet je nog meer mensen die hier ook op bokt zitten die in Horst her examen hebben gedaan ?

MaxMindy weet jij dan wel al iets meer ???
Laatst bijgewerkt door andamoon op 03-10-12 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:51

Maaike (veulen84) bij jou heeft het dus ook inderdaad 4 weken geduurd ? Heb je trouwens nog iets gehoord over je klacht die je gestuurd hebt ?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:15

Nee, ik had na 2,5 week bericht. en nog steeds niks gehoord van me klacht.

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:35

ja net postbode geweest !!!
*\o/* *\o/* GESLAAGD *\o/* *\o/*
Duim verder zodat jullie ook zo'n goed bericht ontvangen :j

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:49

Gefeliciteerd *\o/*

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:14

Dankjewel Veulen84
Nee klachten worden slecht afgehandeld!
Was het een klacht in het algemeen ? Want op de site staat klachten tegen jury leden zijn niet ontvangkelijk . Maar gaat dat dan over jury leden op wedstrijd of alle jury leden ? staat er niet specifiek bij vermeld.

marmamps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:35

Gefeliciteerd!
Hier nog niets bij de post. Ik heb 10-9 examen gedaan

Mieperdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:01

Ik heb vandaag bij de post mijn diploma gekregen. Gelukkig dus geslaagd!
De rest nog even sterkte met wachten!

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:11

Gefeliciteerd *\o/*

Mieperdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 14:29

Mijn diploma is op 6 sept getekend.....en dan heb je hem pas een maand later thuis..