Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kajanus

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:48

wannadance03 schreef:
Shanna schreef:
wat ik weer wel ergelijk vind is dat ze bij een vrouw een keer op de briefie hadden gezet: volgende keer een sport BH aandoen is mischien niet geheel onverstandig! dan denk je ook van waar letten die mensen wel niet op joh!

Gaaaap:O
Je gaat toch niet kijken als jury, wat voor BH ze aan heeft:S je kijkt naar het paard en niet naar de ruiter.. jaa naar beenhulpen en naar de handen of die onrustig zijn.. maar dit vind ik wel heel erg!

Nou op sommige hoef je ook niet te letten ze butsen dan alle kanten op en daar kan je dan echt niet langsheen kijken hoor. Tong uitsteken En ik vind het op zich niet zo heel raar dat een jury dat op laat schrijven misschien is de amazone het zich helemaal niet bewust en voor sommige jury's leidt dat dus toch af Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:35

Ik zie het ook altijd meteen als iemand `vergeten` is een fatsoenlijke bh aan te trekken!
Ziet er gewoon erg storend uit, dan kun je nog zo netjes zitten, het beeld blijft onrustig.

(ik weet dat bij sommige een bh niet genoeg helpt, maar anderen doen nog geen eens hun best om er iets aan te doen lijkt het wel)

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:45

ROFL (dan doen ze er toch 2 overelkaar aan? misschien helpt dat wel, misschien als tip op de coupon vermelden?! Duivel )

sjnien1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:49

Ik heb geen rare opmerking, maar ik vond hem wel grappig Clown
Ik had een buitenwedstrijd in de stromende regen, mijn paard liep opzich keurig netjes door tot aan het halthouden. We stonden stil, paard denkt ik ben het zat en gaat demonstratief met de kont in de regen staan. Staat er op de coupon: staat scheef! haha nee joh echt?!?!

lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:59

Meisje van onze club had een tijd geleden ook zoo'n domme opmerking op haar briefje. Verdrietig
Haar pony schopt naar andere pony's en het is dan verplicht om een rood lintje in de staart te doen. Zo weten andere ruiters namelijk dat ze niet te dicht bij die pony moeten komen.
En moet je raden wat er op haar briefje stond:
Geen kerstversiering in de staart!
Dan denk je toch ook van...(dat hoort een jury namelijk natuurlijk wel te weten)

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:41

Rymke schreef:
Meisje van onze club had een tijd geleden ook zoo'n domme opmerking op haar briefje. Verdrietig
Haar pony schopt naar andere pony's en het is dan verplicht om een rood lintje in de staart te doen. Zo weten andere ruiters namelijk dat ze niet te dicht bij die pony moeten komen.
Dan denk je toch ook van...(dat hoort een jury namelijk natuurlijk wel te weten)

Niets mis met het commentaar van de jury aangezien je het rode lintje voor de proef eruit moet halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:56

Idd
in de proef moet je dat lintje eruit halen Lachen
Dus helemaal geen domme opmerking

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:57

volgens mij heb ik pas in de P&S gelezen dat dat niet (meer) het geval is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:00

Ik meen ook te herrineren dat het per 1 april voortaan mag..ben al in het reglement aan het snuffelen.
Maar ze heeft het over een tijd geleden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:01

Citaat:
bovenkant van de staart:
a. De haren van de staart ingevlochten over een afstand van tenminste een vierde deel van de staartwortel. Het mee vlechten van gekleurde linten wordt voor dressuurwedstrijden minder op prijs gesteld.

geen verbod meer, maar uithalen is dus nog steeds gewenst Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:37

dat staat er niet in hoor RK, in jouw gequote tekst Lachen
In jouw tekst staat het meevlechten van gekleurde linten.
en iedereen propt hem er altijd in als een strikje........ Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:10

casperrr schreef:

Verward
Dat maakt toch niet uit, het gaat erom dat het niet gewenst is gekleurde linten te dragen in de staart!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:16

bij een f3 proefje (van de FNRS)

juisterheid der teugelhulpen : rustig staan ROFL Nors opkijken

hoe kan dat ???

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:14

Er vlak onder of boven staat de juistheid der beenhulpen, dus wie weet verkeerde regeltje?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:11

_10_ schreef:
casperrr schreef:

Verward
Dat maakt toch niet uit, het gaat erom dat het niet gewenst is gekleurde linten te dragen in de staart!

het zijn geen linten het is een stukje touw............ Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:13

Er staat ook niet dat je geen rood kleurig led lichtje dat knipperd in mag doen, toch zou ik het niet uit gaan proberen Haha!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:14

haan schreef:
(dan doen ze er toch 2 overelkaar aan? misschien helpt dat wel, misschien als tip op de coupon vermelden?

Dat doe ik ook altijd.. Nou ja, altijd, alleen met rijden. Dat helpt echt wel hoor.. Tong uitsteken

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:15

runningkawa schreef:
Er staat ook niet dat je geen rood kleurig led lichtje dat knipperd in mag doen, toch zou ik het niet uit gaan proberen Haha!

je weet maar nooit in welk humeur de jury is Huilen van het lachen *LOL*

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:44

runningkawa schreef:

Tuurlijk wel! Haha! Sirene er bij aan en gaan met die banaan! Vork Is in elk geval veilig als je een paard hebt dat slaat... Clown

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:56

goeroe schreef:
runningkawa schreef:

Tuurlijk wel! Haha! Sirene er bij aan en gaan met die banaan! Vork Is in elk geval veilig als je een paard hebt dat slaat... Clown

Het zou makkelijk zijn zo'n lampje als het meteen ook aangeeft wanneer je in je achteruit gaat Haha!

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:11

Rymke schreef:

dat is altijd de opmerking die ik maak als ze me vragen waarom in een lintje in de staart heb zitten. Ik zeg dan altijd: das voor de voorbereidingen van kerst. Of... Als ik er een strik omheen doe dan verkoop ik hem makkelijker.

maargoed het was vroeger inderdaat zo dat je dat strikkie eruit moest halen tijdens de proef.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:45

Kajanus schreef:
goeroe schreef:

Het zou makkelijk zijn zo'n lampje als het meteen ook aangeeft wanneer je in je achteruit gaat Haha!

Nu we toch bezig zijn lijkt een TomTom die aangeeft waar je heen moet tijdens je proef me ook wel wat. Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 00:12

joh.. maak er gelijk een automaat van met cruisecontrol, hoef je het sturen ook te laten en het benen Knipoog

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:43

@diverse quotes:

ROFL
Laat ie dan ook gelijk maar piepen als een vrachtwagen, dan kan iedereen even opletten Vork Knipoog

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:13

Een parachute voor als je gelanceerd wordt is misschien ook wel makkelijk. Vork
En de TomTom is helemaal een goed idee.. bij letter A rechtsaf, draai om u gaat verkeerd, u nadert nu een rotonde(volte) hou links aan enz Haha!