Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Capriootje schreef:Waarom nemen mensen dan combinaties mee die nog nooit gesprongen hebben? De opdracht is toch duidelijk dat er gesprongen moet worden.
Je hebt er niet alleen jezelf mee..
Ik wist van te vooren dat ik moest springen, dat zei jody al. Voor mij en mijn paard is het geen probleem maar anders had ik niet meegegaan

Suelza schreef:Ja dat ben ik met je eens, maar dat bleek ook al uit mijn bericht. Ze moeten strenger zijn op de deelnemende springcombinaties óf het springen uit het examen halen (of degraderen tot cavaletti les ofzo).
Want de niveauverschillen zijn vaak behoorlijk en je hebt gewoon te maken met combinaties die echt niet geen springervaring hebben. En nu heb ik daar normaliter geen problemen mee, maar in een orun examen waarin je een opdracht moet afwerken, is dat wel knap vervelend!
blue_sky schreef:Bij ons was het inderdaad ook erg lastig om geschikte combinaties te vinden. Maar onze cursusleidster stond er toch wel op dat alle combinaties ten minste een keer in de lessen mee hadden gereden zodat zij kon beoordelen of ze inderdaad geschikt waren. Bovendien kon zij de indeling van tevoren maken en zo passende tweetallen maken zoals in mijn geval 2 pony's bij elkaar. (Verder hadden wij het geluk een tweetal ervaren instructrices in de groep te hebben die een aantal van hun lescombinaties konden laten komen.) Maar ik begrijp dat hiervan bij een herexamen allemaal geen sprake is. Dat maakt het dus extra moeilijk. Wel vervelend dat ze jullie zo lang in spanning laten zitten.
Capriootje schreef:Waarom nemen mensen dan combinaties mee die nog nooit gesprongen hebben? De opdracht is toch duidelijk dat er gesprongen moet worden.
Je hebt er niet alleen jezelf mee..
Ik wist van te vooren dat ik moest springen, dat zei jody al. Voor mij en mijn paard is het geen probleem maar anders had ik niet meegegaan

MaxMindy schreef:En wederom nog steeds geen post van KNHS![]()
dus we duimen nog maar even door

Veulen84 schreef:Ik had bij thuiskomst na me vakantie wel een brief van de knhs. Had examen gedaan eind augustus en ben geslaagd. Gelukkig wel. Van de 6 mensen die er bij ons voor de her gingen zijn er maar 2 geslaagd.
Heb de knhs voor mijn vakantie een klacht gestuurd oa. over gedrag examinatoren. Helaas niks van ze gehoord. Vind ik jammer, vind niet dat ze erg goed omgaan met hun klanten.
TOP gefeliciteerd
IN IEDER GEVAL WEET JIJ AL WEL IETS !!!! Jij had dus eind augustus (her)examen gedaan ? Dus ook bij jou zat er een hele tijd tussen. Kreeg je alleen een brief of ook je diploma meteen ? Hoe vond je het zelf gaan tijdens het examen ? Waar heb je her gedaan als ik ook vragen mag ? Jeetje maar 2 geslaagd, hoe weet je dat dan eigenlijk ?andamoon schreef:Veulen84 schreef:Ik had bij thuiskomst na me vakantie wel een brief van de knhs. Had examen gedaan eind augustus en ben geslaagd. Gelukkig wel. Van de 6 mensen die er bij ons voor de her gingen zijn er maar 2 geslaagd.
Heb de knhs voor mijn vakantie een klacht gestuurd oa. over gedrag examinatoren. Helaas niks van ze gehoord. Vind ik jammer, vind niet dat ze erg goed omgaan met hun klanten.
TOP gefeliciteerd
IN IEDER GEVAL WEET JIJ AL WEL IETS !!!! Jij had dus eind augustus (her)examen gedaan ? Dus ook bij jou zat er een hele tijd tussen. Kreeg je alleen een brief of ook je diploma meteen ? Hoe vond je het zelf gaan tijdens het examen ? Waar heb je her gedaan als ik ook vragen mag ? Jeetje maar 2 geslaagd, hoe weet je dat dan eigenlijk ?
Had je een klacht ingestuurd ? en waar ging die klacht over dan precies ?

MaxMindy schreef:Nee heb ook nog geen uitslag![]()
Ze zeggen dat het verstuurd is maar blijkt dus uit jou berichtje dat ze het vergeten waren.
Wacht maar weer af en zal gewoon door duimen voor iedereen en mijzelf