Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het ligt er toch ook maar helemaal aan wie er bij zitten?! Volgens mij kan je daar van te voren niets over zeggen. Ik ga er in ieder geval maar niet op rekenen dat ik kan afkijken
Toch maar gewoon goed leren
Sommige mensen zijn nou eenmaal heel streng of zitten er elk jaar en anderen zitten er voor t eerst. Bij ons zitten er drie surveillanten en 80 (!) cursisten.
Het is denk ik ook heel erg leuk om mee te rijden, je leert er heel veel van. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat ik andere mensen kan vinden om mee te gaan.
jesskn schreef:asjemenou schreef:Om de 2e fase toe doen, hoef je basis niet gehad te hebben.
Ok in dat geval ga ik hoogst waarschijnlijk 2e fase in Didam doen.

Somebody_ schreef:Ik heb ooit 1 keer gespiekt, en haalde meteen een 1!![]()
Mijn idee is dus om maar gewoon nog even flink te gaan stampen! Ben nog steeds ziek, maar heb daardoor vanmiddag/vanavond nog wel even tijd om flink te leren. Stampen zal het worden, zeker de feitjes en rijtjes...
mn spieren voelen net aan als slappe doeken.. En mn keel doet megapijn en kzou vanmiddag lesgeven. Zal wat worden dus 
hesterv schreef:Oja:
Waarom is de galop een gang in 3 tempi? (Wat wordt er met die uitdrukking 3 tempi bedoeld?)
Uit welke 4 punten bestaat de voorbereiding van een lesindeling?
Omschrijf hoe het gebit eruit ziet bij de volgende leeftijden: 6 mnd, 4 jaar, 7 jaar.
??
maar ik had t toen opgezocht op de Wiki http://www.bokt.nl/wiki/Galop Heel handig
pasdedeux schreef:Wat zijn de vijf mogelijke oorzaken hoefbevangenheid eigenlijk? Kom er maar op twee. Ben mee aan het lezen en leren
MargrietJonk schreef:pasdedeux schreef:Wat zijn de vijf mogelijke oorzaken hoefbevangenheid eigenlijk? Kom er maar op twee. Ben mee aan het lezen en leren
1. Teveel eiwitten vanwege het voorjaarsgras.
2. Bij de merrie als het (of een deel(tje) van t nageboorte blijft zitten (deze gaat ontsteken).
3. Bij lang transport als het paard veel te lang op dezelfde plek
blijft staan.
4. en
5. moet ik je ook schuldig blijven.
het laatste stukje is ook maandagziekte.. maargoed, maandagziekte kan ook hoefbevangenheid tot gevolg hebben en andersom..