Ik kreeg een mailtje van CH Abcoude, ze zoeken nog juryleden voor 9 mei en 11 mei. Als je dit leuk lijkt stuur me dan even me e-mail adres, dan stuur ik de mail door.
Waarom zou je dat via juryplatform zoeken? Staat gewoon op de site van de KNHS. 20 euro per dagdeel en 28 cent per km. Een dagdeel is 4 uur, voor elk uur meer mag je 5 euro rekenen.
roosje78
Geplaatst: 09-04-13 13:27
Krijg hem ook niet geopend, maar wat is je vraag? Wat je vergoedingen zijn?
Heeft één van jullie trouwens een link met de wijzigingen van dit jaar? Op de nieuwe knhs site staan alleen de wijzigingen van het algemene reglement en niet van het dressuur reglement.
De tarieven staan op de KNHs site in de tarievenlijst, verder onderin het bestand.
Er is geen aparte link met wijzigingen in het reglement, als het goed is is er wel een link met het 'oude' reglement met daarin de wijzigingen verwerkt en aangegeven.
Vandaag was ik op wedstrijd ( als ruiter) en zag daar het volgende bij een l2 pony amazone: Naast het riempje van de neusriem, keelriem en bakstuk liep er nog een riempje waarin een haakje zat wat eindigde in de mond. Zit hier nou nog een bit aan? Had het nog nooit gezien. En daar er een grote kans is dat ik de desbetreffende combinatie binnenkort in de ring krijg was ik wel benieuwd.