Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shar_ianne schreef:Ik had een tijd geleden (in de zomer) dat de jury na de proef haar auto uitstapte en me allemaal aanwijzingen gaf. Daar was ik echt heel blij mee en ik was er gelijk mee aan de slag gegaan. Ik heb deze jury de laatste tijd echt heel vaak en ze is heel eerlijk, als iets goed gaat geeft ze een 7 of 8 en gaat iets slecht een 4 of 5. Want de meeste jury's geven alleen maar 6jes. Ook heeft ze een keer op mijn coupon 'succes' en 'ga zo door' gezet. Ik ben echt blij dat er jury's zijn die dat doen want ik rijd op tinkers in de M2 en in de Z1 en dan lachen ze je vaak gewoon uit en zeggen ze dat je een schande bent voor de dressuursport..
cadootje schreef:ik had op een wedstrijd een jury die schreef eronder 'leuk dat jullie samen zoveel plezier hebben'mijn paard vond het juryhokje namelijk wel heeeeeel erg eng, het was ook nog maar mijn tweede wedstrijd ik kreeg hem er wel langs maar iedere keer keek hij even naar de jury en daar moest ik zelf ook om lachen en de jury dus ook.
helaas was dat mijn laatste ivm J0sef1entje schreef:Afgelopen weekend had iemand die bij ons startte een proef neergezet vol met bok- en steigerpartijen, het beestje was voor het eerst buitenaf. Na het afgroeten beloonde zij hem lachend, want tussendoor liep hij best leuk. Commentaar op protocol: knap dat je bleef zitten en er om kon lachten! Tweede proef ging een stuk beter: 197 punten. commentaar: zie je wel dat hij het kan.

(had wel een 3 voor verkeerde galop en nog een hele 5 op die waardelose volte )
Wist ik dus gelijk dat ik iig al 1 winstpunt had
Tweede proef had ik idd ook meer punten!
.
, maarja niet daar word niet om gevraagt.
Als je het dan niet wat vindt, luister je gewoon niet, en ga je aan de andere kant losrijden ofzo