oversized schreef:Goed hoor jij je zin! We helpen gewoon als jury alle ponykinderen de vernieling in en zorgen er voor dat er niemand meer op jonge leeftijd een proef wil rijden omdat ze tot de gorn afgekraakt worden en delen hun dat mede op ongezouten wijze totdat ze zelf zo gebekt zijn dat ze van zich af durven bijten!
That's the Spirit!
Er zijn genoeg kinderen die wel een goede proef rijden en op een correcte manier met hun pony's omgaan. Die kinderen verdienen winstpunten en complimentjes.
Ook deze kinderen zijn niet perfect dus mag er gerust een kritische noot op het protocol vermeld worden.
Maar een kind wat al trekkend, schoppend, zagend en scheefzittend met de pony meelift daar kun je met de beste wil van de wereld geen positieve draai aangeven. Dus als het echt zo erg is heeft ze dat protocol gewoon verdiend. Natuurlijk is het naar en kwetsend voor zo'n kind om zo'n protocol te ontvangen. Maar daar heeft ze het toch zelf naar gemaakt.
Zij is toch diegene die zo op de pony zit.
Er schrijven genoeg pennykinderen van 10 op bokt mijn vriendin mishandeld haar pony wat moet ik doen dat wel duidelijk is dat een 12 jarige echt wel kan weten hoe ze de pony moet behandelen en een behoorlijk proefje moet rijden.

... dwz uit de auto stappen en uitleggen dat je een en ander niet accepteert en haar daarom uitsluit. Daar heb ik minder problemen mee want dan was het duidelijker geweest en eerlijker tov het kind (omdat je uitleg geeft) en minder kwetsend dan nu na de wedstrijd een protocol in ontvangst te moeten nemen met daarop NARE PROEF OM NAAR TE KIJKEN.... terwijl ze beide proeven hetzelfde heeft gereden... (lees op dezelfde manier)
Als je uitleg geeft dan is het vaak minder kwetsend dan het op deze manier doen.

je maakt er wel een heel groot issue van vind ik en dat is het toch niet ? hoe kun je nou zeggen pokkeruitertje als je het kind niet eens kent ?