Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djamai schreef:Ik naar de bond heb mijn punten geweigert en zij opnieuw de proef beoordeeld weet je ik kreeg eigenlijk 2 verliespunten.
Cinzano schreef:Droom niet hoor
Ik rij inmiddels zo'n 16 jaar wedstrijd
En ben tevens jurylid.
Geen idee hoe de regels 20 jaar geleden waren, maar als je het nu niet eens bent met je punten kan je hierover klagen tot een half uur na de prijsuitreiking.
Cayenne schreef:en tijdens het afgroeten stak ze haar middelvinger op ipv het groeten
GamblersCup schreef:Cayenne schreef:en tijdens het afgroeten stak ze haar middelvinger op ipv het groeten
![]()
![]()
De tranen van het lachen lopen me over de wangen!!!
Niet netjes natuurlijk, maar volgens mij kun je, als je dit als jury voor je ziet gebeuren, de jury wegdragen. Dat verwacht je toch niet?!?
Cinzano schreef:Dit is niet mogenlijk, als je het niet eens bent met je punten kan je hiertegen 'protest' indienen tot een half uur na de prijsuitereiking. Een tape opsturen naar de KNHS werkt niet, zoiezo niet dat ze alsnog je proef gaan beoordelen en dat je ook nog eens andere punten krijgt.
Cinzano schreef:Dat zeg ik