Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:nee, impuls is de voorwaartse drang, opgewekt en gecontroleerd door de ruiter. Dat laatste stukje ontbrak dus
Urielle schreef:De enige regel die ik had onthouden uit de ORUN theorie
thaollat schreef:Heyhey ik weet niet of hier al iets van is hoor.. maar wij hadden zondag een onderlinge wedstrijd en we hadden toch een jury!!
ergenis 1
- Witte bandages mogen bij onderlinge wedstrijd.. stond er op mn protecol of DIE witte bandages wel echt nodig waren??!!
ergenis 2
- er reed een mevr mee en had natuurlijk netjes een witte broek aan... maar een zwarte string.. en wat stond er op dr protecol..??!! jah of ze de volgende keer mischien een witte string aan wilde doen?!
Waar deze jury ook wel niet op let!!
Echt belachelijk!!
ergenis 3
- op elke protocol overal commentaar.. zelfs volgende keer meer tijd nemen voor het groeten.. als je netjes stilstaat.. groet en lacht naar de jury.. en weer rustig wegstapt wat is daar fout aan??
Nou deze jury staat ook in de rode lijst bij ons.. dit was niet leuk!!!
bruin schreef:Wat een zwarte string al niet kan veroorzaken !
1. Waren ze nodig ? en hoeveel punten werden er in mindering gebracht?
2. Geheel terecht, ziet er niet uit, vooral niet als je boven op je rijbroek een zwart truitje draagt dat niet langer is dan tot de aansluiting met je rijbroek en je billenpartij dus extra uitkomt.
3. Staat er niet in de proefjes, halthouden / enkele seconden stilstaan / groeten. Daar heb je dan toch even de tijd voor nodig ?
Als jullie dat niet snappen zullen jullie een hele lange rode lijst hebben !![]()
Ik heb de uitslagen bekeken, maar volgens mij werd er veel boven de 210 gescoord, en ja, vanaf de wat hogere proeven wordt er meer van je verwacht. Na F8 zou je de B in mogen, moet je wel een beetje aan dat niveau voldoen. F13 had dan toch weer mooie punten !!
Ilja000 schreef:Detail is dat de amazone net hierop haar promotiepunt mis liep en dat gaf aanleiding tot discussie. Uiteraard stond de betreffende jury geheel in haar recht, maar het blijft maf 'promotiepunt misgelopen op de kleur van mijn ondergoed'.
Ilja000 schreef:maar het blijft maf 'promotiepunt misgelopen op de kleur van mijn ondergoed'.
Urielle schreef:Als je winstpunt afhangt van je punt voor verzorging zit je niet goed!
Promotiepunt is net zo goed misgelopen op *hypothetisch* een 6 voor een middendraf die ook een 7 had kunnen zijn
Fitzroy schreef:Urielle schreef:Als je winstpunt afhangt van je punt voor verzorging zit je niet goed!
Promotiepunt is net zo goed misgelopen op *hypothetisch* een 6 voor een middendraf die ook een 7 had kunnen zijn
Precies, waarom nu zo'n ophef maken over 1 puntje bij de verzorging. Had betrokken amazone maar op andere onderdelen beter moeten scoren, dan was dit niet eens een discussiepunt geweest.
Ze had wsch wat langer halt moeten houden
Fitzroy schreef:Toch was het RT dan ook allemaal krapjes aan.
Als je het echt goed voor elkaar hebt, ben je echt niet afhankelijk van de verzorging.
Wat mij betreft wordt dat hele onderdeel afgeschaft.
Urielle schreef:Ilja000 schreef:maar het blijft maf 'promotiepunt misgelopen op de kleur van mijn ondergoed'.Als je winstpunt afhangt van je punt voor verzorging zit je niet goed!
Yess schreef:Bij een rotbok tijdens het aanspringen "paard valt geheel op voorhand.."