Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik wil de selecties in de M1 mee doen maar drijg dan over de 30 wp te gaan. Vonden het natuurlijk onzin om dit te doen!!
mirjamalvaro schreef:Er is mij van de week nog geadviseerd om dit te doen in de M1Ik wil de selecties in de M1 mee doen maar drijg dan over de 30 wp te gaan. Vonden het natuurlijk onzin om dit te doen!!
Ik start deze zondag gewoon HC in het M2 en daarna gaan we verder met het M1, zo kunnen we ook gelijk kijken of ik wel klaar ben voor de M2.

Staat trouwens niets over in het reglement
mirjamalvaro schreef:hmmmm dat wordt dan even bellen naar zeStaat trouwens niets over in het reglement :?
Lielle schreef:Ik weet niet of dat zo werkt. Ik mag bv wel B HC springen en daarna gewoon L starten, terwijl ik volgens de redenering van CGJ niet startgerechtigd ben in het B.
KNHS bellen lijkt me het beste.
).

Je moet eerst een proef in je eigen klasse rijden en dan pas mag je een proef van een klasse hoger rijden.
amondi schreef:precies, zoiets bedoel ik ook , belediging of minachting voor de jury EN de wedstrijdsport! Al sje niet wilt promoveren dan rij je maar niet of HC!
Relaxed schreef:amondi schreef:precies, zoiets bedoel ik ook , belediging of minachting voor de jury EN de wedstrijdsport! Al sje niet wilt promoveren dan rij je maar niet of HC!
Idd!
Weet iemand ook wat betreffende amazone nu doet met het betreffende paard??
)
). Volgens mij weten krijg je als je al debiel veel winstpunten hebt gereden in de Z2 toch een brief van het KNHS of het niet eens tijd wordt om over te stappen naar het ZZ Licht.liesje23 schreef:Volgens mij weten krijg je als je al debiel veel winstpunten hebt gereden in de Z2 toch een brief van het KNHS of het niet eens tijd wordt om over te stappen naar het ZZ Licht.
Ik word persoonlijk een beetje mesjokke ( leuk woord by the way) van die mensen die 'maar' blijven hangen in deze klasse.

liesje23 schreef:En wat vinden jullie van mensen die jarenlang in de Z2 blijven doorrijden, hebben eindeloos veel punten bij elkaar gereden. Afentoe beeindigen ze de proef eens tussendoor voor een verliespunt, in het mom van: Hij staakt, hij is niet lekker enz enz. Hij is nog niet klaar voor het ZZ licht ( gut, al drie jaar al niet). Volgens mij weten krijg je als je al debiel veel winstpunten hebt gereden in de Z2 toch een brief van het KNHS of het niet eens tijd wordt om over te stappen naar het ZZ Licht.
Ik word persoonlijk een beetje mesjokke ( leuk woord by the way) van die mensen die 'maar' blijven hangen in deze klasse.
...