) Verder zit ze er eigenlijk nooit op
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
Gjilke schreef:ranna schreef:Persoonlijk snap ik niet waarom er mensen reageren met, ík moet het leren dus mag mijn instructeur/instructrice er niet op.
Je leert een stuk sneller als je paard een oefening snapt.
Als jij het gevoel nog niet hebt om iets uit te voeren en je paard snapt er de ballen van is het voor beide partijen alleen maar goed om zo op geholpen te worden.
En ik wil graag leren hoe ik mijn paard het wel laat snappen. Zodat ik bij een volgend paard niet weer voor hetzelfde probleem kom te staan.
Wat schiet ik er mee op dat mijn instructrice de knopjes er voor mij op zet, en ze mij leert bedienen. Ik wil zelf die knopjes er op kunnen zetten.

marsi schreef:Jawel hoor, gisteren heeft mn instructrice er toevallig op gezeten. Er is sinds kort een nieuwe instructrice en ik vind het zelf fijn als ze weten wat ik voel als ik ergens tegenaan loop. Op een gegeven moment zei ze iets (weet niet meer wat) waarop ik antwoorrdde: "Het is dat je je rijkleren niet aan hebt, anders had je er wel op mogen klimmen, hoor!" En dat heeft ze ook meteen gedaan (dan maar zonder rijkleren).
Ik heb dat bij mn andere instructrices ook gedaan en het bevalt me goed. Ik moet er wel bij zeggen dat het maar 1 of hooguit 2 keer gebeurt en het puur voor het gevoel is. Het is dus niet zo dat mn instructrice erop klimt als het mij even niet lukt!