liesje23 schreef:Tequiro schreef:Ik ga maar naar een andere regio verhuizen...waar het minder druk is met inschrijvingen...
Schiermonnikoog?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
liesje23 schreef:Tequiro schreef:Ik ga maar naar een andere regio verhuizen...waar het minder druk is met inschrijvingen...
CGJ12 schreef:Als ik de KNHS was deed ik het "per inschrijving"
Maar dan wel op de aanbestedingsmethode zoals in de marktsector gebruikelijk is. Dus degene die het meeste wil BETALEN om jury te kunnen worden mag meedoen......... Kwestie van marktwerking.
kataklopje schreef:
Schiermonnikoog?
kataklopje schreef:En stel je hebt het felbegeerde jurybewijs gehaald, dan mag je tot je 70ste blijven jureren.

Citaat:IL-juryopleiding
- Leeftijd tenminste 21 jaar (per 1 september van dat cursusjaar) en bij voorkeur niet ouder dan 50 jaar (adviesleeftijd)
- Opgenomen zijn (geweest) in de klasse M-dressuur paarden (of pony Cat.D/E) met minimaal 1 winstpunt (M+1)

Suzanne F. schreef:Wat is de leeftijd voor het Z dan? Toch geen 25?
Citaat:IZ-juryopleiding
- Opgenomen zijn (geweest) in tenminste de klasse Z2 dressuur paarden, minimale stand Z2 + 5.
- Tenminste 2 jaar in het bezit van de kwalificatie IM en de laatste 2 jaar tenminste 20 maal als dressuurjurylid te hebben gefungeerd.
Of:
- Met twee paarden opgenomen zijn (geweest) in de klasse Z2 dressuur met minimaal 1 winstpunt (of hoger).
- Tenminste 2 jaar in het bezit van de jurykwalificatie IL en de laatste 2 jaar tenminste 20 maal als dressuurjurylid te hebben gefungeerd.
Bettine schreef:In een van de laatste paard & sport nummers zat een kaart waarmee je meer informatie over de cursussen kon aanvragen, en bij die info zit volgens mij ook het inschrijfformulier.
En anders gewoon even de KNHS bellen
CGJ12 schreef:Vanwege risicio's met hoge bloeddruk en spanningsopbouw is deelname van zwangere vrouwen niet gewenst.....
Suzanne F. schreef:Waarom werden oude mannetjes dan wel toegelaten??