amondi schreef:Als ze een jurypresentje hebben is er meestal voor de eigen schrijver ook wel wat. Maar ik ben ook wel eens met een mandje mannengeurtjes thuisgekomen.....
haha, is ook lekker, als je op vrouwen valt dan iig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amondi schreef:Als ze een jurypresentje hebben is er meestal voor de eigen schrijver ook wel wat. Maar ik ben ook wel eens met een mandje mannengeurtjes thuisgekomen.....
CGJ12 schreef:amondi schreef:Maar ik ben ook wel eens met een mandje mannengeurtjes thuisgekomen.....
.......... en hoe beviel het Axe-effect?
CGJ12 schreef:amondi schreef:Maar ik ben ook wel eens met een mandje mannengeurtjes thuisgekomen.....
.......... en hoe beviel het Axe-effect?
amondi schreef:Zal ik je vertellen: scheiding!

CGJ12 schreef:amondi schreef:Zal ik je vertellen: scheiding!
Heb je het eindelijk voor elkaar!
Geen vent meer op de kost, maar wel de alimentatie ontvangen! PROOST!
amondi schreef:Ik neem volgende keer wel een jury als presentje!
! Alanta schreef:Haha geweldig !!!
Maarre, ik was afgelopen weekend ergens te jureren en had, zoals altijd een eigen schrijfster mee. Toen we klaar waren en gingen afrekenen, kreeg ik een paraplu met het logo van de club erop (wel een leuk idee trouwens), ik zei toen heel demonstratief: nou, dan geef ik die aan mn schrijfster (hint, hint), maar die hint begrepen ze schijnbaar niet. Nou ja jammer dan!
CGJ12 schreef:Alanta schreef:Haha geweldig !!!
Maarre, ik was afgelopen weekend ergens te jureren en had, zoals altijd een eigen schrijfster mee. Toen we klaar waren en gingen afrekenen, kreeg ik een paraplu met het logo van de club erop (wel een leuk idee trouwens), ik zei toen heel demonstratief: nou, dan geef ik die aan mn schrijfster (hint, hint), maar die hint begrepen ze schijnbaar niet. Nou ja jammer dan!
........... en toen gaf jij de jouwe aan de schrijfster...........
nog meer hint........ hint......... hint...........
rommie schreef:Ok... Klinkt erg apart