Hier is er inderdaag ook een regiovergadering waar alle verenigingen heen kunnen om de data's te verdelen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JustLizz schreef:Nee onze wedstrijden stonden erin tm maart 2015 (de indoor wedstrijden).
Onze outdoorwedstrijden zijn nog niet aangevraagd in MijnKNHS en kon ik eerder ook niet doen omdat ze vanwege onderhoud ofzo niet na 1 april wedstrijdaanvragen konden verwerken
JustLizz schreef:Ah kijk, dat wist ik niet. Ik ga hem er dan maar uithalen, want wij hebben geen ZZL aangevraagd tijden de kringvergadering enzo, dus verwacht dat we hem dan niet krijgen. Dan houd ik het maar gewoon bij de normale klasses
ponyparadijs schreef:liverty tijdens selectie wedstrijden van de kring zijn er in de gehele kring geen andere wedstrijden in dezelfde discipline dus dat is logisch
kleinvosje schreef:Die discussie hebben wij afgelopen kalendervergadering ook gehad, maar dan toegespitst op de regiokampioenschappen. Er mogen de dagen geen andere wedstrijden georganiseerd worden in de hele regio, terwijl er toch een heleboel ruiters zijn die niet geselecteerd zijn en wel willen starten. Mogelijk komt daar volgend jaar wel verandering in...
ponyparadijs schreef:liverty tijdens selectie wedstrijden van de kring zijn er in de gehele kring geen andere wedstrijden in dezelfde discipline dus dat is logisch
JustLizz schreef:ponyparadijs schreef:liverty tijdens selectie wedstrijden van de kring zijn er in de gehele kring geen andere wedstrijden in dezelfde discipline dus dat is logisch
Dat was in onze kring voorheen anders. Met ingang van dit outdoorseizoen hebben we die regel ook. Is tijdens de afgelopen kringvergadering zo voor gestemd.
Denk dat Liberty en ik in dezelfde kring horen?
Ik ben het niet echt eens met deze regel. Mensen bepalen zelf wel of ze naar een selectiewedstrijd (waar vaak maar 1 proef gereden kan worden) willen gaan of niet. Vanuit de kring werd geopperd dat het zou gaan om bescherming van de selecties.
Bij ons zijn veel ruiters die enkel op onze eigen locatie starten en dus geen selecties rijden. We zitten op een manege dus hebben een beperkt aantal mogelijkheden om wedstrijden te organiseren. Nu is het voor komend seizoen zo dat we bij 1 wedstrijd de paarden hebben moeten laten vallen omdat er in de kring dan een selectie is.
Ik weet nu al dat er flink wat paardenruiters, waaronder ik zelf, niet blij zijn met deze regel. Ik zou niet naar de selectiewedstrijd gaan, maar had toch wel graag gewoon op eigen terrein die dag 2 proefjes willen starten.
Heeft niets met bescherming van de selectie te maken, want ik zou toch daar niet heen gaan.