Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimberly1990 schreef:Moet voor ORUN dressuur niveau 2 je paard trouwens ook kunnen springen tijdens de cursus avonden, of is dit alleen voor de allround?
Suzanne_k schreef:Kimberly1990 schreef:Moet voor ORUN dressuur niveau 2 je paard trouwens ook kunnen springen tijdens de cursus avonden, of is dit alleen voor de allround?
Nee, voor dressuur hoeft je paard niet te kunnen springen. Misschien dat er wel een lesje aan besteed wordt, maar als het paard het niet kan maakt dat niet uit. Jijzelf moet wel een springles kunnen geven.

)
Ook ik heb buiten dat mailtje om nog niks gehoord. Jij gaat dus ook de richting dresseur doen begrijp ik, ivm eerste keus Benningbroek.Ook ik zal de richting dresseur doen, maar had liever de richting allround gedaan. Daarom vind ik het ook wel erg leuk dat je bij de richting dresseur ook een stukje springen krijgt wat lesgeven betreft.
Dan lekker dresseuren, want springen word het niet met dit paard. Ze vind het opzich wel leuk, maar is absoluut niet handig
De dag daarvoor stond ie op internet en meteen op de post gedaan, je kan niet snel genoeg zijn he