Oke dat zie ik nu ook. Maar ik heb ook gelezen dat je 3 punten moet halen voor een licentie. Die dag 8 april is voor 1 punt. De bijscholingen voor fase 2 in december zijn wel voor 3 punten. Voor de punten hoeven we het dus niet te doen 8 april?!
Mijn diploma stamt uit 2007. Daarna nog 2 maal naar de bijscholing geweest. Herinner me een lange koude zit op de tribune. Broodje ham en kaas, koppie soep en een appel. Goede en minder goede info. Jaar daarna afgemeld en niets meer vernomen, ondanks dat ik had aangegeven dat ik wel op de hoogte wilde blijven. Het brengt wel onrust door de rare eis dat je een bijscholing nodig hebt die al is geweest.
vind ik ook een hele rare eis, en absoluut niet realistisch ook zijn die bijscholingen vaak op hele rare dagen en tijden. ik werk namelijk vaak dan en nu zal dus blijken doordat ik er 1X niet ben bijgeweest, dat ik geen licentie heb?? en ik dus notabene vrij moet vragen voor mijn werk elk jaar om naar zo'n dag te moeten gaan, terwijl ik er totaal geen intresse of affiniteit mee heb? ( werk in de gehandicaptenzorg waar ik de orun voor nodig heb!!) echt super slecht
joyforever
Geplaatst: 19-03-11 21:25
Deze week naar Rondje Educatie geweest van Rico Schuijers. Heb even op de site van de KNHS gekeken en vond een formulier voor punten om uit te printen. Daar gekomen werd het keurig afgestempeld. Ik heb mijn eerste punt binnen!