femiaans schreef:liesje23 schreef:Afgelopen zaterdag alleen de 'oude garde' met de speldjes op gezien.
Die maakt het vast niet uit dat er een gaatje in hun pak komt te zitten.
Ik kan het nog sterker vertellen, 1 van de oude garde vroeg afgelopen weekend waar mijn speldje was. Ja doei, die ga ik dus NIET op een leren jasje prikken...pfffffff
Je kunt hem toch gewoon erdoor prikken, en nooit meer eraf halen? Zo is het gaatje niet te zien.
En dan gewoon elke keer dezelfde leren jas aandoen met jureren
Of in een stuk kauwgom drukken. Dat stuk kauwgom weer op je leren jasje plakken. Als je dat eraf haalt na afloop is er ook geen gaatje te zien.

( ik ben totaal niet belangrijk blijkbaar). Die ene envelop was de bekende bubbeltjes envelop van de KNHS. Ik meteen tegen manlief: Yes, het speldje is binnen! Maak em open, vliegt het speldje er meteen uit, ver weg onder de kast... Eronder uit gevist, en hard gelachen. Wat een misser zeg, ik had em net zo goed onder de kast laten liggen... Voor de vorm zal ik em dragen als ik ga jureren, maar grote kans dat ik em na 1 keer jureren alweer kwijt ben. Ik denk dat ik maar een apart vakje in de auto ga vrijhouden voor die pin...