vonneke schreef:Scandicnr1 schreef:Eerlijk gezegd vindt ik een plastron ook wel zo netjes, vindt eerlijk gezegd dat een net wedstrijdshirt, MET opstaande kraag in welke kleur dan ook (effe gekleurd, met wit opstaande kraag) toegestaan moet worden MITS het netjes aansluit! Maar dat begrijpen een aantal ruiters ook niet helemaal, jammer want zo'n blouse die 4 maten te groot is en om je lijf slobbert geeft nou ook niet echt een fantastisch beeld.....
Any way ik trek ook altijd mijn jasje aanheb wel een dunne kingsland en een wollen pikeur dus met warm weer kies ik voor mijn kingsland
Ben geen jury moet ik misschien eens wat aan gaan doen
niet banketstaaf bedoeld, maar mooi aansluitend hoeft van mij niet tijd. Met losrijden zie ik
toch weleens combinaties met een maatje meer in een veel te strak shirt! Dan zie ik toch veel
liever het jasje erover heen zodra ze bij me in de ring komen!
Ik ben misschien ouderwets maar ik vind een mooie blouse nog altijd het mooiste!!
Dat vindt ik ook een MOOIE blouse!
Ja en dat sommige met een maatje meer niet snappen dat maatje M misschien toch te krap is dan ehhhhh is het einde zoek ben ik bang... Maar ik heb het over de wel bekende (denk ik) lelijke blouse, dat het lijkt op een luchtbalon op je rug, dat vindt ik echt niet mooi! er is zoveel te koop moet toch lukken iets geschikst te vinden?
heb wel een dunne kingsland en een wollen pikeur dus met warm weer kies ik voor mijn kingsland 

maar het sluit allemaal heus netjes bij elkaar aan, alleen is mijn shirtje roze...weet ook niet waarom ik een zomershirtje in zo'n kleur heb gekocht
, de kans is natuurlijk altijd aanwezig dat er in het zomertenue gereden mag worden, zoals deze periode...
)

Dat zijn namellijk niet mijn woorden.