carrylies schreef:Ik organiseer aankomende zondag weer de FNRS-wedstrijd op mn eigen manege. 51 starts met 1 rijbaan en 2 jury's. Wordt vast weer gezellig...
en waar is dat dan?
jij zit toch in zuid-holland?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carrylies schreef:Ik organiseer aankomende zondag weer de FNRS-wedstrijd op mn eigen manege. 51 starts met 1 rijbaan en 2 jury's. Wordt vast weer gezellig...
Bellatrix schreef:Hebben jullie wel eens gehad dat een ruiter niet groette? Dan hoor je toch te bellen en dan moet het onderdeel toch opnieuw getoond worden? En dan geef je toch een cijfer -2?
Dan moet je op dat moment zelf handelen en wel zodanig dat die ruiter liefst nog een keer mee wil doen met een wedstrijd. Dat is namelijk het doel van die ondernemer! En dat maakt jureren ook weer heel spannend
(oei, kan hier nog uren over doorpraten).
Bellatrix schreef:Maar, volgens de FNRS moet je dan bellen. Dat kreeg ik tenminste net als uitleg...en dan wel het groeten beoordelen -2...
Anoeska schreef:Nou, ik geef het maar gewoon toe. Ik vind 20 F2 proeven wel saai! Ik doe het met zoveel liefde, probeer net zo hard met best te doen als altijd bij het jureren, maar 20x dezelfde proef achter elkaar vind ik gewoon een stuk minder leuk dan 5 á 6 per proef. Shoot me!
Tilmar schreef:Natuurlijk geef je verschillende cijfers! Een volte in de F1 is al gauw goed, in de F6 moet de volte rond zijn en graag ook met stelling, ik de F12 moet het paard dan ook nog actief doorlopen en liefst in aanleuning.
Zo bekijk je een beetje per proef wat je wil zien, daarom vind ik jureren ook zo leuk.
Ik ben niet zo van de nullen en de tweeen. Met een 4 maak je ook wel duidelijk dat het niet goed ging.
En dingen niet tonen is ook een beetje afhankelijk van het niveau, in de lagere proeven kunnen ze natuurlijk in de zenuwen best vergeten te groeten. Maar als in de F10 niet wordt stilgestaan en het groeten voorbij is voordat ik met mijn ogen heb geknipperd dan is dat echt een onvoldoende.
Ilja000 schreef:Ik zou niet durven je te shooten! Lol. Ik ben gewoon zo'n malloot die alles prachtig vind... of ik nu 20 F2tjes doe of F17, maakt mij niets uit. Shoot mij maar :p
.
En dan doet ie maar lang over dat rondje galop. Kan ik vast onderdelen onderin doen, een slok drinken nemen (wel blijven kijken natuurlijk) of een opmerking laten opschrijven dat pony wel wat meer door mag galoperen.
En afsnijden of ineens stil staan... Die hele kleintjes zijn vaak niet eens zo braaf! Waarbij de uitzondering natuurlijk de regel bevestigd.